ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394 - ساعت 14:21:12
چاپ خبر

شب گذشته تور کنسرت‌های حسین عیزاده و علیرضا قربانی آغاز شد

تور اروپایی «حسین علیزاده» و «علیرضا قربانی» شب گذشته با اجرا در کپنهاک دانمارک در حالی آغاز شد که این دو موزیسین همراه با آنسامبل «هم‌آوایان» و «ضربانگ» پس از این اجرا، امشب در وین به اجرای برنامه می‌پردازند و فردا نیز در کلن کنسرت خواهند داد. بعد از آن نیز در پانزدهم و شانزدهم آبان ماه در فرایبورگ و منشن آلمان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

شب گذشته تور کنسرت‌های حسین عیزاده و علیرضا قربانی آغاز شد

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، تور اروپایی «حسین علیزاده» و «علیرضا قربانی» که حالا اولین همکاری مشترک خود را آغاز می‌کنند، به مدت یک‌ماه در آلمان، انگلستان و سوییس ادامه خواهد داشت. نکتهٔ مهم در این اجرا‌ها، برگزاری کنسرت در مجموعهٔ فیلارمونیک کلن آلمان است که یکی از معتبر‌ترین سالن‌های اجرای موسیقی در جهان است. در این برنامه‌ها، «حسین علیزاده» تار خواهد نواخت و «پژمان حدادی»، «بهنام سامانی» و «رضا سامانی» با نواختن پرکاشن، «جواد افشار» سنتور، «سیامک جهانگیری» نی، «علی بوستان» شورانگیز و «صبا علیزاده» کمانچه، ‌ آواز علیرضا قربانی را همراهی خواهند کرد. پس از اجراهای اروپایی، این دو موزیسین در دی ماه در ایران با تهیه کنندگی «محمدحسین توتون‌چیان» کنسرت‌های خود را برگزار خواهند کرد.

 «حسین عیزاده» ماه گذشته همراه با «محمد معتمدی» برنامه‌ای را به مناسبت بزرگداشت «حافظ» در حافظیهٔ این شهر برگزار کرد. این برنامه با حضور سه هزار نفر از مردم این شهر برگزار شد تا پس از‌ آن حسین علیزاده، از این میزان اشتیاق مردم به تحسین یاد کند.

حسین علیزاده, علیرضاقربانی, تورکنسرت, اروپا, دانمارک,
آمار بازدید : 904
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500