ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394 - ساعت 14:35:02
چاپ خبر

گروه کر «پارسه» دوم شد

گروه كر پارسه به سرپرستى «طيب فقيه» توانست در جشنواره بين المللى گروه‌هاى كر دنيا در بارسلونا اسپانيا صاحب ديپلم نقره گردد.

گروه کر «پارسه» دوم شد

به گزارش «موسیقی ما»، در اين مسابقات حامد فقيهى به عنوان خواننده تكخوان نوازنده دايره و تنظيم كننده و عليرضا گلشن به عنوان آهنگساز و تنظيم كننده گروه را همراهى نمودند.

تكنوازى كمانچه به عهده «عباس سرافراز» بود و نكته قابل توجه اين گروه ميانگين سنى اعضای آن بود كه اكثرا نوجوان بودند و در يك دوره تمرينى شش ماهه زير نظر طيب فقيه پرورش يافتند.چهل و پنج گروه از بيست و هفت كشور از جمله نروژ ايتاليا اسپانيا روسيه و چين در این دوره از مسابقات شرکت کردند و این فستیوال از سوی بیش از 17 شبکه تلویزیونی اروپا پوشش داده شد.

نبود نماینده رسانه‌ای به همراهاین گروه باعث شد این اتفاق در رسانه های داخلی چندان بازتاب پیدا نکند.

«طیب فقیه» پیش از آغاز این فستیوال درباره گروه کر «پارسه» گفته بود: «گروه پارسه با ترکیبی از هنرمندان پیشکسوت و جوان در این رویداد مهم موسیقی جهان شرکت می کند. گروه پارسه را 40 هنرمند تشکیل می دهند و در اسپانیا قطعات موسیقی محلی شیراز را طنین انداز خواهند کرد. قطعات «سفر» و «عروسی» به آهنگسازی علیرضا گلشن و قطعه فولک «بارون بارونه» با تنظیم حامد فقیهی در اسپانیا اجرا می شود.»

این گزارش می افزاید، فستیوال «کاتا آلما» یکی از رویدادهای معتبر موسیقایی در کشور اسپانیاست و به نوعی ادامه مجموعه فستیوال های «اینترکولتو» محسوب می شود که اواخر مهر و اوایل آبان امسال به میزبانی کشور اسپانیا و در منطقه ای نزدیک شهر بارسلون برگزار می شود.

گروه کر, پارسه, طیب فقیه, بارسلونا, اسپانیا,
آمار بازدید : 1,121
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500