ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 11 آبان 1394 - ساعت 14:15:24
چاپ خبر

برترین آهنگساز فیلم سال 2015 معرفی شد

«مایکل جاکینو» موفق به کسب جایزه بهترین آهنگساز فیلم در سال 2015 از سوی جوایز جهانی «ساوندترک» شد.

برترین آهنگساز فیلم سال 2015 معرفی شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پانزدهمین دوره جوایز جهانی «ساوندترک» که در حاشیه چهل‌ودومین جشنواره فیلم «گنت» در بلژیک برگزار شد، جایزه بهترین آهنگسار عرصه موسیقی فیلم در سال 2015 را به «مایکل جاکینو» برای ساخت موسیقی فیلم‌های «طللوع سیاره میمون‌ها»، انیمیشن «Inside Out» و «دنیای ژوراسیک» داد.

«جاکینو» 48 ساله در حالی امسال به‌عنوان برترین آهنگسار سال سینمای جهان معرفی شد که در سال 2005 برای فیلم «شگفت‌انگیزها» موفق به کسب جایزه کشف سال از سوی جوایز جهانی «ساوندترک» شده بود.

این آهنگساز آمریکایی در سال 2001 برای ساخت موسیقی انیمیشن «آپ» موفق به کسب جایزه اسکار شد. در کارنامه هنری او جوایز گرمی، گلدن گلوب و امی نیز دیده می‌شود.

از سوی دیگر، «آنتونیو سانچز» آهنگساز فیلم برنده اسکار «مرد پرنده» با عبور از چهره‌های نامداری مانند «السکساندر دسپلات» (بازی‌های تقلید)، «هانس زیمر» (بین‌ ستاره‌ای) و «یوهان یوهانسون» (تئوری همه چیز) عنوان بهترین موسیقی فیلم سال 2015 را از آن خود کرد.

«جان ویلیامز» سازنده موسیقی فیلم‌هایی مانند «آرواره‌ها»، «جنگ ستارگان»، «سوپرمن»، «ای‌.تی»، «ایندیانا جونز»، «پارک ژوراسیک»، «فهرست شیندلر» و سه فیلم نخست از مجموعه «هری پاتر» با پنج جایزه اسکار، چهار جایزه گلدن گلوب، 21 جایزه گرمی، 7 جایزه بافتا و دو جایزه امی، سرشناس‌ترین چهره‌ دنیای موسیقی فیلم محسبوب می‌شود که با 49 بار نامزدی جایزه اسکار از این نظر نیز در میان افراد در قید حیات، رکوردار است.

مایکل جاکینو, بهترین آهنگساز, 2015, ساوندترک, طلوع سیاره میمون ها, بلژیک,
آمار بازدید : 1,086
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500