ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 14 آبان 1394 - ساعت 17:47:34
چاپ خبر

محسن معراجی:

خوانندگی را به صورت جدی دنبال میکنم

پس از تجربه در زمینه ترانه سرایی این بار؛ «محسن معراجی» خوانندگی را به صورت جدی دنبال خواهد

خوانندگی را به صورت جدی دنبال میکنم

به گزارش رادیوپدیده به نقل از سمت هنر، «سید محسن معراجی» ترانه سرا، مدیر اجرایی برخی آلبوم ها و کنسرت ها، روزنامه نگار و خواننده جوان کشورمان است که چندی است فعالیت هایش در زمینه خوانندگی را به صورت جدی دنبال می کند.

این خواننده جوان که ورودش در دنیای موسیقی با ترانه سرایی بوده، به گفته خودش وجود ترانه سرایان و روزنامه نگاری همچون «علی بحرینی»، «فرید احمدی»، «داریوش شهریاری» و «سجاد عزیزی آرام» در قسمت ترانه سرایی تاثیر بسزایی در کارهایش داشته اند.
معراجی دو سال پیش حدود ۷ الی ۸ قطعه در فضای اینترنتی منتشر کرد که در آن زمان هدف جدی را دنبال نمی کرد چرا که به حرفه ی خوانندگی به صورت جدی فکر نمی کرد و ترانه سرایی برایش در اولویت اول قرار داشت اما هم اکنون مصمم است تا در راه خوانندگی به صورت جدی قدم بردارد.
وی تصمیم دارد که چندین قطعه ی در حال تولید خود را به زودی منتشر کند که در این میان و در کنار همکاری با چهره های مطرح موسیقی و ترانه، دو سه پدید در زمینه ی ترانه و تنظیم را نیز معرفی خواهد کرد. وی همچنین پس از انتشار قطعاتش و بر اساس بازتاب آنان که ملودی های اغلب آنان نیز ساخته ی خودش می باشد، در رابطه با انتشار آلبوم نیز اقدام خواهد کرد.

محسن معراجی, خواننده, ترانه سرا, روزنامه نگار,
آمار بازدید : 1,153
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500