ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 - ساعت 14:33:15
چاپ خبر

رامین بهنا آلبوم ˝ایران 11˝ را منتشر می‌کند

گروه ˝بهنا˝ به سرپرستی رامین بهنا بعد از ایام محرم و صفر در تهران به صحنه می رود.

رامین بهنا آلبوم ˝ایران 11˝ را منتشر می‌کند

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، رامین بهنا، نوازنده و سرپرست گروه بهنا در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است به همراه گروه "بهنا" در تهران به صحنه رویم.

بهنا در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "ایران 11" را برای مخاطبان اجرا می‌کنیم که این اثر موسیقایی نیز در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

سرپرست گروه بهنا افزود: این اثر شامل 9 قطعه است که سوژه این آلبوم تهران و وقایع تهران است. نام بعضی از قطعات این اثر پارک وی، پیاده رو، بازار، سید خندان، تنهایی، عاشقانه و..... است.

رامین بهنا تاکید کرد: در این اثر موسیقایی از سازهای درامز، گیتار، تار، کیبورد 2، پیانو، کلارینت و.... استفاده شده است، همچنین دو نوازنده میهمان با این گروه در این آلبوم همکاری کرده‌اند.

بهنا درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این اثر موسیقایی کسری ابراهیمی، سیاوش امامی، بهرنگ بقایی، سهیل پیغمبری و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.

رامین بهنا تاکنون آهنگسازی بیش از ۴۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را بر عهده داشته که ‏از شاخص‌ترین آنها می‌توان به موسیقی متن فیلم‌های "نسل سوخته" و "کمکم کن" از آثار رسول ملاقلی‌پور، "داستان‌های ‏تعبید" ساخته فریدون حسن‌پور، "سرزمین پدری" به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و مجموعه‌های تلویزیونی "دوران ‏سرکشی" و "قصه رودخانه" از ساخته‌های کمال تبریزی، "آهوی ماه نهم" به کارگردانی مسعود نوابی و "داستان‌های ‏هنر" اثر مجتبی میرتهماسب اشاره کرد.

رامین بهنا, گروه بهنا, کنسرت, محرم, صفر,
آمار بازدید : 1,372
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500