ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394 - ساعت 14:43:45
چاپ خبر

حضور دو نوازنده ایرانی در کنسرتی جهانی

گروه ˝ملودی فور دیالوگ˝ (Melody For Dialogue ) که متشکل از نوازندگانی از ٣۵ کشور دنیا است با دو نوازنده ایرانی در پاریس به صحنه می‌رود.

حضور دو نوازنده ایرانی در کنسرتی جهانی

به گزارش هنرآنلاین به نقل از موسیقی ایرانیان، گروه "ملودی فور دیالوگ" Melody For Dialogue که متشکل از نوازندگانی از ٣۵ کشور دنیا است و برنامه‌اش هرساله زیر نظر یونسکو اداره می‌شود، ٢٢دسامبر (اول دی) سال جاری در شهر پاریس به اجرای کنسرت می‌پردازد که دو نوازنده ایرانی نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

این کنسرت مصادف با ١٠ سالگی این گروه و ٧٠ سالگی یونسکو ترتیب داده شده و ارکستر سمفونیک کشور پراگ این گروه را همراهی می‌کند. در این گروه که متشکل از بهترین نوازندگان دنیاست از کشور ایران نیز "حمید بهروزی‌نیا" به عنوان نوازنده تار و سه‌تار و "نیما نیک‌طبع" به‌عنوان نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای این گروه را همراهی خواهد کرد، بداهه‌نوازی و خلاقیت نوازندگان روی ریتم‌های مختلف از ویژگی‌های هنرمندان حاضر در این گروه است. شایان ذکر است که این گروه سال گذشته برنامه‌ای در نانجینگ چین با همراهی ارکستر سمفونیک آن کشور داشت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در کارنامه کاری حمید بهروزی‌نیا سرپرستی و آهنگسازی گروه لوتوس  به چشم می‌خورد که از نمونه کارهای این گروه، آلبوم "فرزند ایران" به خوانندگی سینا سرلک را می‌توان نام برد که در سال ۸۹ از طرف خانه موسیقی نامزد بهترین آلبوم سال شد.

نیما نیک‌طبع نیز از اعضای گروه موسیقی "رستاک" است که با همراهی این گروه در داخل و خارج از ایران اجراهای مختلفی داشته است.

گروه موسیقی, موسیقی سنتی, ملودی فوردیالوگ, Melody For Dialogue, حمیدبهروزی نیا, نیمانیک طبع, دف, سه تار,
آمار بازدید : 970
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500