ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 18 آبان 1394 - ساعت 14:02:04
چاپ خبر

سینا سرلک و محسن چاوشی اثر مشترک دیگری را منتشر می‌کنند

سینا سرلک و محسن چاوشی بار دیگر اثری مشترک را منتشر می‌کنند.

سینا سرلک و محسن چاوشی اثر مشترک دیگری را منتشر می‌کنند

به گزارش «موسیقی‌ما»، پس از همکاری این دو چهره در قطعه «مینا» که چند ماه قبل در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش‌هایی نیز رو به رو شد، این بار محسن چاوشی و سینا سرلک برای قطعه «کجایی» که قرار است در سریال «شهرزاد» به عنوان ترانه تیتراژ استفاده شود، همخوانی کرده‌اند.

سینا سرلک درباره این همکاری در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: «قطعه «كجايى»، اثری‌ست كه محسن چاوشى با توجّه به موضوعِ سريالِ شهـرزاد به زيبايى ساخت و من را به اين هـمكارىِ دلنشين دعوت كرد. اين موزيك، به سرعت جاىِ خود را در ميانِ مردم باز خواهـد كرد و هركس اين كار را يكبار بشنود، اين كار را زمزمه خواهـد نمود.»

سرلک درادامه افزود: «محسن چاوشى هنرمندِ با هوش و توانايي‌ست و نبضِ موسيقايىِ جامعه و مردم را بسيار خوب مي‌شناسد و به همين دليل است كه در ژانرِ كارِ خودش، بسيار موفّق است .رفاقت با مُحسن برايم دلنشين است. چون از او چيزى جُز انسانيّت و مِهـر نديده‌ام و هميشه برايش بهـترين‌ها را آرزو دارم.»

«شهرزاد» سریالی‌ست که امروز - دوشنبه - قسمت چهارم آن نیز به بازار خواهد آمد تا فقط یک هفته تا شنیدن قطعه جدید چاووشی و سرلک وقت باقی بماند. چاوشی پيش از اين، قطعه هاي (شهرزاد)، (همخواب) و (به رسم يادگار) را نيز براي سريال شهرزاد خوانده بود كه با استقبال جالب هواداران و علاقه مندان روبرو شد و قطعه «همخواب» در مدت زمان کمی توانست به رکورد بالای دانلود در سایت «موسیقی ما» دست یابد.

شهرزاد با نقش‌آفرینی چهره‌هایی مثل ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب و... پرفروش‌ترین سریال شبکه خانگی است و تهیه‌کنندگان این سریال قصد انتشار و توزیع مجدد قسمت‌های اول آن را دارند.

داستان شهرزاد، با نقش‌آفرینی محوری ترانه علیدوستی، عاشقانه‌ای است که در تهران دهه ۳۰ و ۴۰ روایت می‌شود.

سیناسرلک, محسن چاووشی, کجایی, سریال شهرزاد, شهاب حسینی, ترانه علیدوستی,
آمار بازدید : 980
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500