ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 24 آبان 1394 - ساعت 13:07:07
چاپ خبر

همکاری بابک صحرایی با رضا صادقی، حامی، بابک جهانبخش و فرزاد فرزین

بابک صحرایی یکی از پرکار‌ترین ترانه‌سرایان موسیقی پاپ است که علاوه بر حضور در فضای هنر، دستی هم بر آتش مطبوعات دارد و با فضای رسانه بیگانه نیست.

همکاری بابک صحرایی با رضا صادقی، حامی، بابک جهانبخش و فرزاد فرزین

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، بابک صحراییپیش از این با مجله خودش در نمایشگاه مطبوعات حضور داشته و درباره این مراسم که هر سال در مصلای تهران برگزار می‌شود، می‌گوید: «نمایشگاه مطبوعات فرصتی است برای اینکه مخاطبان آشنایی بیشتری با رسانه‌ها پیدا کنند. از بُعد دیگر، کنار هم قرار گرفتن رسانه‌ها با فضاهای مفهومی مختلف، می‌تواند منجر به اتفاقات مثبتی شود.»

* همکاری‌ام با رضا صادقی ارزشمند بود
صحرایی در ادامه از فعالیت‌های اخیرش و همکاری‌هایی که در چند ماه آینده منتشر خواهند شد، می‌گوید: «در آلبوم جدید رضا صادقی که به زودی به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد، همکاری خیلی خوبی داشته‌ایم که خودم بسیار به آن کار‌ها علاقه‌مندم. رضا خواننده درخشانی است و همکاری‌هایمان هم باارزش بوده، چون رضا صادقی خودش ترانه‌سرای بسیار توانمندی است و نوشتن برای چنین کسی خیلی سخت است. خوشحالم که کارهای انجام شده کارهای درخوری بوده‌اند.»
 
* همکاری با حامی و مانی رهنما
او از انتشار آلبوم امیر کریمی که بعد از ماه صفر منتشر می‌شود، می‌گوید و در ادامه خبر از همکاری با حامی می‌دهد: «چند قطعه هم با همکاری حامی کار کرده‌ام که قرار است به صورت تک‌قطعه حدوداً دو ماه یک‌بار، یک ترک منتشر شود که اولین ترک از این مجموعه هم چند روز پیش در سایت «موسیقی ما» منتشر شد. دو آلبوم هم با مانی رهنما دارم که انتشار آن‌ها به پیش از عید نمی‌رسد اما قطعاً تک‌قطعاتی از آن منتشر خواهد شد.»
 
* آلبوم فرزاد فرزین تا پیش از عید منتشر می‌شود
صحرایی در گذشته با فرزاد فرزین هم همکاری داشته که این همکاری منجر به تولید قطعاتی چون «به تو مدیونم همیشه» و «می‌بخشمت» شده است. اما همکاری صحرایی و فرزین ادامه‌دار نبود. حالا صحرایی از آغاز فصل تازه همکاری‌هایش با فرزین می‌گوید: «ما دوباره همکاری‌مان را شروع کرده‌ایم که این فرم کار تازه با فرزاد را هم خیلی دوست دارم. این آلبوم تا پیش از عید منتشر خواهد شد. با بابک جهانبخش هم در حال همکاری هستم که تک‌قطعه‌ای از ما منتشر خواهد شد اما فکر می‌کنم آلبوم‌اش بعد از عید منتشر شود.»
 
* همکاری با حسین زمان
او در پایان از همکاری با خوانندگانی می‌گوید که مدت زیادی است اهالی موسیقی کار تازه‌ای از آنها نشنیده‌اند: «با حسین زمان و قاسم افشار هم تعدادی کار جدید انجام داده‌ایم که آن‌ها هم به صورت تک‌قطعه، اوایل زمستان منتشر خواهند شد. به صورت فول‌آلبوم با سه خواننده جدید هم همکاری داشته‌ام که صدای خیلی خوبی دارند و فکر می‌کنم تا اواسط زمستان آلبوم‌هایشان منتشر شود. این‌ مجموع فعالیت‌هایی است که در ماه‌های گذشته داشته‌ام و تا پایان سال منتشر خواهند شد.»

بابک صحرایی, رضاصادقی, بابک جهانبخش, فرزادفرزین, همکاری,
آمار بازدید : 1,235
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500