ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 26 آبان 1394 - ساعت 13:17:23
چاپ خبر

درگفت وگوبامحمدرضانیکفراعلام شد:

آلبوم جدید میلادبابایی دی ماه منتشرمی شود

قطعه «آخرین فرصت» از میلاد بابایی اواخر همین هفته جاری منتشر می‌شود

محمد رضا نیکفر تهیه کننده بسیاری از قطعات خوانندگان سرشناسی مثل رضا صادقی،محمد اصفهانی وامیر تاجیک از انتشار اولین آلبوم میلادبابایی درهفتم دی ماه سال جاری خبرداد.

آلبوم جدید میلادبابایی دی ماه منتشرمی شود

به گزارش رادیو پدیده وی با گردآوری گروهی از بهترین‌های موسیقی قطعات موفقی با صدای رضا صادقی، امیرتاجیک، محمداصفهانی، علیرضاآذر و میلاد بابایی منتشر کرده است که قطعه‌های مربوط به میلادبابایی با استقبال خوبی ازسوی مخاطبان رادیوپدیده روبه‌روشده است.
وی با بیان اینکه آخرین قطعه از میلاد بابایی تا آخر پاییز سال‌جاری منتشرمی‌شود گفت: زمستان امسال  این قطعات را در یک آلبوم منسجم و به صورت اینترنتی در هفتم دی ماه منتشرمی‌کنیم.
نیکفر با اشاره به این موضوع که طبق ضوابط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداقل باید یک ماه از ثبت ارکستری بگذر تا مجوزهای لازم برای اجرای کنسرت صادر شودگفت:احتمالا برای روز رونمایی از آلبوم در هفتم دی ماه اجرای کوچکی داشته باشیم اما برای کنسرت فعلا زود است.
در پایان این تهیه کننده موسیقی ضمن بیان اینکه قطعه «آخرین فرصت» از میلاد بابایی چهارشنبه همین هفته 27 آبان منتشر می‌شود، درمورد همکاریش با خواننده های دیگر بیان کرد:یک تک آهنگ از رضا صادقی، سه قطعه از محمداصفهانی و چهار قطعه هم از امیر تاجیک در حال آماده سازی است و به زودی منتشر می‌شود.

مصاحبه: سید حسین احمدی

 

محمدرضانیکفر, رضاصادقی, میلادبابایی, محمداصفهانی, علیرضا آذر,
آمار بازدید : 1,435
تعداد نظرات (1)
?
غزل بانو
8 سال و 133 روز و 20 ساعت و 20 دقیقه و 51 ثانیه قبل

استاد نیکفر که همیشه پشتیبانن ایشالا البوم بیاد و میلاد بترکونه

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500