ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394 - ساعت 00:13:54
چاپ خبر

آلبوم کاوه آفاق بهمن‌ماه منتشر می‌شود

کاوه آفاق می‌گوید آلبوم ˝قصه زیرزمین˝ بین 14 تا 15 تراک قطعه دارد و ماه بهمن به بازار می‌آید.

آلبوم کاوه آفاق بهمن‌ماه منتشر می‌شود

به گزارش رادیوپدیده به نقل ازهنرآنلاین، نام کاوه آفاق بعد از انتشار قطعه "شال" و استقبال از آثار گروه the ways بر سر زبان‌ها افتاد؛ خواننده‌ای که علیرغم قابلیت‌های بالا تا قبل از آغاز جشنواره موسیقی مقاومت در تهران موفق به اخذ مجوز فعالیت‌های رسمی و قانونی خود نشده بود و نمی‌توانست به صورت رسمی در کشور فعالیت کند. 

او به تازگی توانست مجوز فعالیت خود را دریافت کند. آفاق درباره این اتفاق به هنرآنلاین گفت: من تا هفته قبل مجوزی نداشتم که سروصدا کنم، اما فکر می‌کنم تا 10 روز آینده سروصدا کنم.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی شرکت "آوای سوته دلانگ این است که در بهمن‌ماه آلبوم را منتشر کنند. این آلبوم 14 تا 15 قطعه دارد. این قطعات در راهی هستند که من از 20 سالگی تا به ‌حال رفتم. در آلبوم از فعالیت‌های سال 1380 تا 1394 خودم 14 تراک انتخاب کرده‌ام که هر کدام از این قطعات برای یک سال است.

آفاق گفت: این آلبوم تا اینجای کار نامش "قصه‌ زیرزمین" است. چهار قطعه از آثار قدیمی را که خیلی‌ها با آن خاطره دارند در آلبوم قرار داده‌ام. چند اثر جدید را هم ساخته‌ام که مخاطبان بتوانند آثار جدیدی را هم در این آلبوم شاهد باشند. تمامی‌ شعر‌ها و آهنگ‌ها را خودم سروده و ساخته‌ام و در بخش تنظیم قطعات هم پدرام آزاد، آرمان مهربان و شهاب آفاقی در این آلبوم حضور دارند. خودم هم در این بخش چند قطعه را تنظیم کرده‌ام.

وی با اشاره به وضعیت موسیقی روز گفت: در یک دهه اخیر موزیسین‌های خوبی به موسیقی ما معرفی نشده‌اند. شاید عده‌ای معروف و محبوب شده باشند، اما آن‌ها موسیقیدان نیستند.

کاوه آفاق, بهمن ماه, قصه زیرزمین, موسیقی مقاومت,
آمار بازدید : 1,049
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500