ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394 - ساعت 12:17:13
چاپ خبر

محفل ترانه با حضور محمدعلی بهمنی در اصفهان/عکس

محفل ترانه به همت انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان چهارشنبه چهارم آذر با حضور جمعی از ترانه‌سرایان جوان و استاد محمد علی بهمنی، حسین غیاثی، ابراهیم اسماعیلی و احمد امیرخلیلی برگزارشد

محفل ترانه با حضور محمدعلی بهمنی در اصفهان/عکس

به گزارش رادیوپدیده، در این برنامه که با استقبال خوبی ازطرف علاقمندان به شعر و ترانه مواجه شده بود ابتدا تعدادی از ترانه‌سرایان جوان آثار خود را خواندند و اولین میهمان این برنامه ابراهیم اسماعیلی شاعر و ترانه‌سرای اصفهانی ضمن گرامی‌داشت زادگاهش از اساتید دانشکده ادبیات قدردانی کرد وسپس شعر خاطره ساز خود با نام «کودکان خیابانی» که سال‌ها پیش  با صدای ناصر عبدالهی اجرا شده بود را به یاد او خواند.
پس ازترانه خوانی اسماعیلی و حضور چندتن از ترانه‌سرایان خانه ترانه اصفهان، نماهنگ «ساده‌ترازاونی که فکرمی‌کردم» با صدای رضا صادقی و به منظور معرفی ترانه‌سرای این اثر احمد امیراسماعیلی همراه با قطعاتی از فیلم شیار143 به نمایش گذاشته‌شد.
احمد امیر اسماعیلی دراین محفل یاد شهدا و رزمندگان را گرامی‌داشت و شعری را از زبان یک فرزند جانبازخطاب به پدرش خواند. وی در خصوص نماهنگی که پخش شد ضمن قدردانی ازدست اندرکاران تولید این نماهنگ اذعان داشت ایده این اثر سینمایی براساس این آهنگ نوشته شده است.
این ترانه‌سرا همچنین از انتشار ترانه‌ای دیگر با موضوع دفاع مقدس برای یک فیلم سینمایی با همان گروه شیار 143 در آینده خبرداد.
در ادامه حسین غیاثی دیگر میهمان این برنامه پس از پخش قطعاتی از همکاریش با احسان خواجه امیری و فریدون مثل «ثانیه» و «خداحافظ نگو» به روی صحنه آمد و ترانه «تفنگ سرپر» را که با صدای محسن چاوشی منتشر شده است را برای حضار خواند.
پس از پخش قطعاتی از مصاحبه‌های استاد بهمنی، آثار معروف‌ ایشان مثل «هوای حوا» ناصرعبدالهی به اجرا درآمد.
محمد علی بهمنی ترانه‌های قدیمی خود «دهاتی» و «هوای حوا» را که توسط شادمهرعقیلی و ناصرعبدالهی خوانده‌شده‌بودند  را به عنوان قطعاتی که مردم دوست دارند خواند که با تشویق های مستمر و ممتدحضار روبه‌رو شد.
وی گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با ترانه‌سرایان جوان داشت و لوح تقدیرهایی که توسط مسئولین برگزاری این محفل تدارک دیده شده بود را به برگزیدگان اهدا نمود. 
لازم به ذکراست استاد بهمنی پس از پایان برنامه مدت زیادی را در سالن صرف عکس گرفتن و امضا دادن به حضار در این محفل صمیمی کرد

 

عکس, محفل ترانه, محمدعلی بهمنی, حسین غیاثی, ابراهیم اسماعیلی,
آمار بازدید : 1,583
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500