ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394 - ساعت 14:28:18
چاپ خبر

ساز حسین علیزاده پس از یک سال دوباره در ایران کوک می‌شود

حسین علیزاده کنسرت زمستا‌نی‌اش را با همراهی گروه ˝هم‌آوایان˝ و آواز محمد معتمدی در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد برد.

ساز حسین علیزاده پس از یک سال دوباره در ایران کوک می‌شود

به گزارش هنرآنلاین، مدیر شرکت فرهنگی‌هنری "آواسازان ققنوس" با اعلام این مطلب گفت: گروه موسیقی "هم‌آوایان" ۶، ۷ و ۸ دی‌ماه با آواز محمد معتمدی اجرای جدید خود را برگزار می‌کند. این در حالی است که رپرتوار این کنسرت کاملاً جدید است و مانند اجراهای دو سال قبل که اثر "باده تویی" و موسیقی آذری را شامل می‌‌شد، اختصاص ندارد.

محمدحسین توتونچیان اضافه کرد: در این اجرا پژمان حدادی (تمبک و سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، نگار بوبان (عود)، صبا علیزاده (کمانچه)، سیاوش برهانی (تار)، رادمان توکلی (بم تار)، محمد انشائی (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون) و سینا خشک‌بیجاری (سازهای کوبه‌ای) نوای تار حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.

او در بخش پایانی سخنانش نیز یادآور شد: پیش از این اعلام شده بود، اجرای دی‌ماه حسین علیزاده با همراهی گروه "ضربانگ" و علیرضا قربانی برگزار می‌شود اما به دلیل تداخل اجراها، این کنسرت به اجرای گروه "هم‌آوایان" اختصاص پیدا کرد و کنسرت گروه "ضربانگ" و علیرضا قربانی به تاریخ دیگری موکول شد که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

حسین علیزاده, هم آوایان, تار, محمدمعتمدی, برج میلاد,
آمار بازدید : 1,057
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500