ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 9 آذر 1394 - ساعت 17:50:08
چاپ خبر

چرا فروشگاه لباس «امیر تتلو» پلمپ شد؟

عصر دیروز (یکشنبه) فروشگاه لباس یک خواننده رپ در غرب تهران پلمپ شد تا او بار دیگر خبرساز شود.

چرا فروشگاه لباس «امیر تتلو» پلمپ شد؟

به گزارش «موسیقی ما»، فروشگاه «والتون» که چند ماهی است البسه‌ای با همین برند را در مجموعه اریکه ایرانیان عرضه می‌کند و «امیرحسین مقصودلو» سهام‌دار اصلی این برند است، عصر دیروز با حضور مامورین اماکن پلمپ شد و «نداشتن پروانه کسب،‌ استفاده از اسامی بیگانه در تابلو و همچنین فروش لباس‌های نامناسب و خارج از شئون اسلامی و عرف» دلیل این اتفاق در رسانه‌ها مطرح شد.
 
مقصودلو ساعاتی پس از این اتفاق در صفحه اینستاگرام‌اش نوشت: «والتون پلمپ شد. خيلى سعى كرديم كه نشه و همه‌چيز را رعايت كرديم. همه‌چيز. همه‌چيز را رعايت كرديم اما بالاخره يک راهى پيدا شد و پلمپ شد. نمي‌فهمم. نمي‌دونم چرا. ولى من دليل واقعي‌ش رو اينجا مي‌نويسم و باعث و باني‌ش رو معرفى مي‌كنم، اگه خيلى خيلى زووود باز نشه. اونى كه سنگ مي‌ندازه بايد بفهمه كه تو كار من يكى نبايد سنگ بندازه؛ چون من خودم حواسم به همه‌چى هست و فقط قصدم خدمته.»
 
خبرنگار «موسیقی ما» جهت پیگیری خبر پلمپ این مغازه سراغ «موسی هاشمی‌مقدم» (مدیر و مالک مجموعه اریکه ایرانیان که این مغازه و فروشگاه «والتون» در آن قرار دارد) رفت و این موضوع را بررسی کرد.
 
هاشمی‌مقدم در این باره به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «مشکل جواز اصلی‌ترین دلیل برای پلمپ این فروشگاه است و در 48 ساعت آینده این مشکل حل خواهد شد و شرایط به حالت عادی برخواهد گشت.»
 
او در توضیح اینکه آیا پیش از این اتفاق، اخطاری در این زمینه به صاحبان این فروشگاه داده شده بود یا نه، گفت: «بله، اخطارهایی داده شده بود. ولی متأسفانه پروسه زمانی طولانی اخذ جواز کسب باعث شد دیروز شاهد این اتفاق باشیم. این مشکل در حال پیگیری است و به زودی و ظرف 48 ساعت آینده قطعاً حل خواهد شد.»

امیرتتلو, تتلو, تتلیتی, فروشگاه لباس, امیرحسین مقصودلو,
آمار بازدید : 1,305
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500