ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 17 آذر 1394 - ساعت 12:44:14
چاپ خبر

«رام» زمستان می‌آید/ دعوت از موسیقیدانان سوئدی و ایتالیایی

یک تهیه کننده آثار موسیقایی با اعلام خبر انتشار آلبوم «رام» به هنرمندی پیمان یزدانیان و حسام اینانلو از تدارک برای برپایی دو کنسرت موسیقی هنرمندان اروپایی در تهران سخن گفت.

«رام» زمستان می‌آید/ دعوت از موسیقیدانان سوئدی و ایتالیایی

رامین صدیقی مدیر موسسه «هرمس» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان توزیع آلبوم «رام» اینگونه توضیح داد: آلبوم «رام» از آثار تازه ما مدتی است که برای توزیع در بازار آماده شده، اما با توجه به اینکه پیمان یزدانیان به تازگی پدر خود را از دست داده در نتیجه صلاح دیدیم انتشار رسمی آلبوم به تاریخ دیگری موکول شود و بر اساس آخرین برنامه ریزی های انجام گرفته نیمه زمستان آلبوم «رام» در بازار موسیقی منتشر می شود.

وی ادامه داد: این آلبوم برگزیده دو کنسرت پیمان یزدانیان به عنوان نوازنده پیانو و حسام اینانلو به عنوان نوازنده کمانچه است که تحت عنوان پروژه «دیالوگ» در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبان نیز مواجه شد.

صدیقی در معرفی فعالیت های دیگر نشر «هرمس» بیان کرد: انتشار آلبوم «چهارشنبه سوری» در ادامه پروژه قبلی «رنگین کمان» مرحوم ثمین باغچه بان با موضوع موسیقی کودک و نوجوان از تولیدات آینده موسسه نشر هرمس است که تا پایان امسال روانه بازار موسیقی می شود. همچنین به زودی آلبومی برگرفته از مجموعه دوئت «نقش» با هنرمندی گلفام خیام و مونا مطبوع ریاحی در بازار موسیقی منتشر می شود.

این تهیه کننده و برگزارکننده کنسرت در بخش پایانی صحبت های خود از تدارک دو کنسرت مجزا با هنرمندی تعدادی از نوازندگان اروپایی در تهران خبر داد و گفت: برنامه ریزی هایی برای حضور مجدد گروه سوئدی «بازار بلو» در ایران انجام گرفته تا آنها کنسرت «گمشده» را در تهران برگزار کنند. همچنین هم اکنون مشغول رایزنی برای برگزاری یک کنسرت دیگر با هنرمندی نوازندگانی از کشور ایتالیا در فرهنگسرای نیاوران تهران هستیم که امیدوارم به محض دریافت مجوز بتوانیم تاریخ دقیق کنسرت را نیز اطلاع رسانی کنیم.

رام, موسیقیدان, سوئد, ایتالیا, پیمان یزدانیان, حسام اینانلو,
آمار بازدید : 914
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500