ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 20 آذر 1394 - ساعت 21:21:50
چاپ خبر

قطعه سوغاتی فقط یک نجواست نه بازخوانی!

«رضا صادقی»: حس می‌کنم که به استاد سرفراز عزیز اطلاع‌رسانی غلط شده است

اقدام غیرحرفه‌ای برخی از سایت‌ها در پخش زمزمه قطعه «سوغاتی» توسط رضا صادقی به عنوان قطعه جدید و واکنش اردلان سرفراز به آن با جوابیه رضا صادقی همراه شد.

«رضا صادقی»: حس می‌کنم که به استاد سرفراز عزیز اطلاع‌رسانی غلط شده است

مهسا عباسی، رادیو پدیده - رضا صادقی که این روزها در حال تکمیل و انتشار اولین آلبوم اینترنتی خود به نام «شب بارونی» است مثل همیشه با هوادارانش از طریق کانال شخصی خود در تلگرام صحبت می‌کند و به معرفی قطعات آلبوم جدیدش می‌پردازد، این خواننده مشکی‌پوش چند روزی است قطعات قدیمی و خاطره‌انگیز را که با گیتار در خلوت خود برای هوادارانش نواخته و از طریق همین کانال به اشتراک گذاشته است، قسمت کوتاهی که صرفا یک نجوا با کیفیت خیلی کم بوده و به قصد بازخوانی صورت نگرفته است، توسط برخی از سایت‌های موسیقی منتشر شده است و این موضوع سبب شد که عده‌ای تصور کنند، «رضا صادقی» قطعه «سوغاتی» با کلام «اردلان سرفراز» را بازخوانی کرده است.

بارها شاهد بوده ایم که قطعات ماندگار توسط افراد مختلف در محافل خصوصی اجرا شده است که قطعه سوغاتی باکلام اردلان سرفراز نیز یکی از همین اتفاق‌هاست و در سایت آپارات بالغ بر 70 نفر دیگر نیز قطعه «سوغاتی» را خوانده و ویدیوی اجرای ساده‌شان را به اشتراک گذاشتند.

پیش از این هم قطعاتی چون: تو با منی، دلم برات تنگ شده جونم و ... توسط افراد مختلف و حتی خواننده‌های به‌نام کشور، در محافل خصوصی خوانده و اجرا شده است، با این حال انتشار بیانه‌ای منسوب به «اردلان سرفراز» ترانه‌سرای پیشکسوت این قطعه باعث شد تا «رضا صادقی» روز جمعه 24 آذر 1394 توضیحاتی را در این خصوص در تلگرام برای هوادارانش ارائه دهد که به شرح ذیل است: «امروز صبح که از خواب بیدار شدم با پیام یکی از دوستانم مواجه شدم و متوجه شدم استادی که منت بزرگی سر من دارند، حرف‌هایی را به من نسبت داده‌اند، بعضی از قطعات خاطره‌ساز هستند و آدم با آن‌ها بزرگ می‌شود، زندگی می کند و من هم قطعا از این قضیه مستثنی نیستم. من هم با آهنگ‌هایی زندگی کردم، بزرگ شدم، عاشق شدم و گریه کردم.

شنیدم که استاد سرفراز من را سارق دانستند که درباره این حرفشان توضیحی دارم، اگر من کار «سوغاتی» را به طور حرفه‌ای خوانده بودم حرف ایشان کاملا درست بود حتی این اتفاق برای من هم افتاده و می‌دانم که چقدر ناراحت‌کننده است اما حس می‌کنم که به استاد سرفراز عزیز اطلاع‌رسانی غلط شده است، متاسفانه بعضی از سایت‌ها خواندن آهنگ «سوغاتی» من را که به صورت زمزمه‌وار در تلگرام فرستاده شده را به عنوان کار جدید من معرفی کردند بهتر است بگویم که شب‌ها کار من گرفتن ساز به دستم و خواندن آهنگ‌های خاطره‌ساز قدیمی است که با رکوردر ضبط می کنم و برای مخاطبانم می‌فرستم، برای من فقط در این جریان مدل صحبت جناب اردلان سر فراز خیلی عجیب بود اما ایشان استاد عزیزی هستند و من جلوی ایشان سرم پایین است، البته که این مدل حرف زدن یک استاد بزرگ در موردم برای من یک افتخار محسوب می‌شود اما باید بگویم این کار من فقط خواندن یک بخش از قطعه بود و نه کل ترانه.

ای کاش بزرگان ما کمی بزرگانانه تر به این ماجرا نگاه کنند، اما باز هم اگر این موضوع خاطر ایشان را رنجانده از ایشان عذر می‌خواهم، اما خب بماند که در شان چنین بزرگانی نیست که این طور صحبت کنند، این بزرگان نباید از بزرگی کم بشوند چون آن وقت کسانی مثل من که نوپای جهان موسیقی هستیم شکسته می‌شویم.

دوستان عزیزم باز هم از این زمزمه‌ها تقدیمتان می‌کنم و باز هم می‌گویم که این کار را هر کسی می‌تواند انجام بدهد و لازم نیست که حتما موزیسین و یا خواننده باشد.

با آرزوی سلامتی برای همه شما، حتی برای بزرگ مردی چون اردلان سر فراز.»

رضا صادقی,سوغاتی,اردلان سرفراز,تلگرام
آمار بازدید : 1,594
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500