ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 27 آذر 1394 - ساعت 10:26:25
چاپ خبر

رقابت 112 موسیقی فیلم در جوایز اسکار

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اعلام کرد 112 فیلم برای رقابت در بخش موسیقی هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار واجد شرایط هستند.

رقابت 112 موسیقی فیلم در جوایز اسکار

به گزارش رادیوپدیده به نقل ازهنرآنلاین، سه موسیقی متن آخر جیمز هورنر آهنگساز فقید شامل "33"، "توتم گرگ" و "مشت‌زن چپ‌دست" جزو فیلم‌های واجد شرایط هستند.

به گزارش ورایتی، کمیته اجرایی شاخه موسیقی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، موسیقی انیو موریکونه برای "هشت نفرت‌انگیز" را هم واجد شرایط دانستند که شامل 30 دقیقه کار جدید در کنار چند دقیقه از قطعات قدیمی اوست. استفاده بیش از حد از ترانه یا موسیقی‌ای که از قبل وجود داشته، از مواردی است که یک فیلم را از رقابت در بخش اسکار موسیقی محروم می‌کند.

"عشق و بخشش" (آتیکس رأس)، "قله سرخ" (فرناندو ولازکز)، "بازگشته" (ریوئیچی ساکاموتو و آلوا نوتو) و "جوانی" (دیوید لانگ) از فیلم‌های قابل توجه هستند که به فهرست فیلم‌های واجد شرایط راه پیدا نکردند.

فیلم‌های "کارول" (کارتر برول)، "دختر دانمارکی" (الکساندر دپلا) و "استیو جابز" (دانیل پمبرتن) که در کنار "هشت نفرت‌انگیز" و "بازگشته" در جوایز گلدن گلوب در بخش موسیقی نامزد هستند، در فهرست رقبای اسکار هم حضور دارند.

اسامی نامزدهای هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار 14 ژانویه 2016 (24 دی) اعلام و مراسم جوایز اسکار 28 فوریه (بامداد دوشنبه 10 اسفند به ‌وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود برگزار می‌شود.

هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار 28 فوریه (بامداد دوشنبه 10 اسفند به ‌وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایل‌اند سنتر در هالیوود برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه ای‌بی‌سی به طور زنده از بیش از 225 کشور/منطقه در سراسر جهان پخش می‌شود.

سال گذشته الکساندر دپلا برای "هتل بزرگ بوداپست" برنده اسکار بهترین موسیقی شد.

موسیقی, رقابت, اسکار, موسیقی متن, 112,
آمار بازدید : 951
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500