ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 - ساعت 12:57:50
چاپ خبر

انتشار ۱۰۳ آلبوم موسیقی با مجوز دفتر موسیقی

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز ۱۰۳ آلبوم موسیقی را طی دو ماه اخیر صادر کرد.

انتشار ۱۰۳ آلبوم موسیقی با مجوز دفتر موسیقی

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی به نقل از واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز ۱۰۳ آلبوم، در گونه‌های مختلف موسیقی طی ماه‌های آبان و آذر ۱۳۹۴ صادر شده است.

بنابر همین گزارش از این تعداد ۴۰ مجوز به موسیقی پاپ و ۳۷ مجوز به موسیقی سنتی و ۱۴ مجوز به موسیقی کلاسیک و ۱۲ مجوز دیگر به گونه‌های دیگر موسیقی مانند موسیقی کودک، تلفیقی، مقامی و محلی و حماسی اختصاص دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: این آلبوم‌ها بنا به تقاضای ۵۴ موسسه و شرکت تهیه و تولید آثار صوتی، طی دو ماه از سوی شوراهای فنی شعر و موسیقی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و مجوز آن‌ها صادر گردیده است.

شایان ذکر است، در بین ۱۰۳ مجوزی که برای این آلبوم‌ها صادر شده است، اسامی بسیاری از هنرمندان شاخص گونه‌های مختلف موسیقی کشور همچون صادق آهنگران، با آلبوم "ما مرد نبردیم" در بخش موسیقی حماسی، همایون شجریان با آلبوم "خداوندان اسرار" و سالار عقیلی با آلبوم "قصه باران" در بخش موسیقی سنتی، محسن شریفیان با آلبوم "جانان" در بخش موسیقی محلی، گروه چارتار با آلبوم "جاده می‌رقصد"، محسن یگانه با آلبوم "نگاه من"، شهرام شکوهی با آلبوم "تا نفس هست"، رضا صادقی با آلبوم "فقط گوش کن و مهدی مدرس با آلبوم "شب خیالی" در بخش موسیقی پاپ به چشم می‌خورند. همچنین آلبوم "صدای تهرون قدیم" اثر هنرمند فقید مرحوم مرتضی احمدی مجوز انتشار دریافت داشته است.

آلبوم, موسیقی, مجوز, 103, دوماه, وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی,
آمار بازدید : 1,084
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500