ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 - ساعت 12:59:33
چاپ خبر

˝علیمردان خان˝در شیراز اُپرا می خواند

اُپرای علیمردان خان، با حضور ٣٧ هنرمند کودک و نوجوان در شیراز اجرا می‌شود.

˝علیمردان خان˝در شیراز اُپرا می خواند

 اُپرای "علیمردان خان" دومین اثر نمایشی موسیقایی است که شهرام ممتحن نوشته و کارگردانی کرده است. اولین کار حرفه‌ای او در این زمینه اپرای "خروس زری پیرهن پری" بود که در سال ١٣٩٢ به مناسبت روز جهانی کودک در شیراز اجرا شد.

این اثر موسیقیایی در ٣ پرده و ٩ صحنه با حضور ٣٧ هنرمند کودک و نوجوان اجرا خواهد شد که این کار ثمره تلاش و زحمت ٣٠ ماهه یک تیم اجرایی است.

اعضای تیم اجرایی این اثر را پری شفیعی سرپرست گروه، مریم کریمی طراح و دوخت لباس، مرضیه زارع گریم، مجتبی محنا صدابردار، احد نوروزی نور و صدا، نوید صمدی طراح صحنه و تبلیغات را بر عهده دارند.

شهرام ممتحن؛ تحصیلات خود را در رشته پداگوژی موسیقی و حرکت در دانشکده کارل ارف سالزبورک به پایان رسانده و از دانشگاه موتسارتیوم اتریش فارغ‌التحصیل شده است. او اولین و تنها ایرانی است که تاکنون توانسته دوره ٣ ساله تربیت مربی موسیقی و حرکت را در مدرسه موسیقی سانفرانسیسکو طی کند و سال گذشته موفق به اخذ مدرک از انجمن ارف شول ورک آمریکا شده است.

وی عضو پیوسته خانه موسیقی ایران، عضو رسمی انجمن ارف شول ورک اتریش و عضو رسمی انجمن ارف شول ورک آمریکا است و علاوه بر تحصیلات آکادمیک خود موفق گردیده در مستر کلاس‌ها و کارگاه‌های موسیقی جز برای کودکان (داگ گودکین)، بازی‌های بدن کوب (کیت تری)، روش‌های آموزش به کودکان (آندره سن جورجیو)، مستر کلاس‌های تابستانه انجمن ارف شول ورک اتریش، موسیقی درمانی با نگرش ارف شول ورک ( کسنیا برانکو) شرکت کند.

از جمله جوایز و افتخارات او می‌توان به مدیر برگزیده آموزشگاه‌های موسیقی استان و کشور، کسب جایزه سرو زرین از هفتمین جشن فرهنگ فارس، دیپلم افتخار و کسب عنوان بهترین آهنگساز سیما، مدیر برگزیده سمینار بین‌المللی مدیریت راهبردی، تندیس بلورین همایش بزرگ برترین‌های آموزش کشور، مدیر برتر در کنفرانس نشان عالی رهبری و مدیریت، کسب نشان زرین رهبری و مدیریت، اشاره داشت.

ممتحن در فعالیت‌های آموزشی و کمک آموزشی چون، برگزارکننده کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی تربیت مربی موسیقی کودک، طراح و مجری اولین سایت آموزش از راه دور مبانی نظری موسیقی، موسس نخستین آموزشگاه رایانه‌ای موسیقی و موسس اولین بانک اطلاعاتی و مرکز پ‍ژوهش موسیقی در کشور و طراح و مخترع سنتور کودک نیز فعالیت دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند، کارت ورود این برنامه را از طریق موسسه فرهنگی هنری آبنوس بین فلکه گاز و سه راه سمیه پلاک ٩٧، موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب چهارراه ملاصدرا / ابتدای رحمت آباد / کوچه ٢٦ (بن بست) / ساختمان سحر / طبقه یک، آموزشگاه موسیقی ماهور ستارخان بالاتر از عفیف آباد، آموزشگاه موسیقی سارنگ فرهنگ شهر ایستگاه چهارده، آموزشگاه موسیقی باران ساختمان اوتانا ٢ طبقه اول واحد ١٠١ و یا از طریق فروش اینترنتی www.irantic.com تهیه کنند.

اُپرای "علیمردان خان" به نویسندگی و کارگردانی شهرام ممتحن جمعه ٤ دی‌ماه در تالار حافظ شیراز در دو سانس ١٧:٣٠ و ١٩:٣٠ برگزار می‌شود.

علیمردان خان, شیراز, اپرا, هنرمند,
آمار بازدید : 1,129
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500