ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 5 دی 1394 - ساعت 13:33:33
چاپ خبر

ساخت انیمیشنی با استفاده از ۱۳ قطعه شهرداد روحانی

بر اساس ۱۳ قطعه از ساخته‌های شهرداد روحانی یک انیمیشن ۱۰ دقیقه‌ای به کارگردانی بابک و بهنود نکویی طراحی و ساخته می‌شود.

ساخت انیمیشنی با استفاده از ۱۳ قطعه شهرداد روحانی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرداد روحانی درباره ۱۳ قطعه خود که توسط ارکستر سازهای زهی در پراگ و براتیسلاوا اجرا شده‌ و قرار است در آینده‌ به صورت یک آلبوم منتشر شوند، گفت: یکی از رشته‌های مورد علاقه من موسیقی فیلم بوده و قطعاتی که می‌نویسم در عین رعایت قوانین بین‌المللی آهنگسازی، می‌تواند دست مایه ساخت یک اثر تصویری قرار بگیرد. این مجموعه نیز با همین نگاه ساخته شده و هر قطعه نامی دارد که از میان آنها می توان به «اسب ایرانی»، «جشن دهقان» و «قطره‌های باران» اشاره کرد.

این آهنگساز و رهبر ارکستر درباره اهمیت تولید یک اثر بصری به صورت انیمیشن بر اساس این قطعات گفت: معتقدم این کار، می‌تواند یک تجربه تازه برای مخاطبان و بخصوص مخاطبان غیرایرانی باشد و فرهنگ و هنر کشور و البته استعدادهای ایرانی را به جهان معرفی کند.

روحانی درباره همکاری با برادران نکویی که قرار است این انیمیشن را طراحی کنند، گفت: با کیفیت کار برادران نکویی و استودیو گنبد کبود آشنا هستم. از شیوه‌ کار و ایده‌هایشان لذت می‌برم و معتقدم انیمیشنی قابل ارائه در عرصه بین‌المللی تولید خواهند کرد. استعداد، تلاش و عشقی که آنها به کارشان دارند مرا مشتاق کرد که با آنها همکاری کنم و در پیشبرد این کار همراهشان باشم.

همچنین بابک نکویی درباره ساخت انیمیشن بر اساس قطعات شهرداد روحانی توضیح داد: ساخته‌های وی کاملا تصویری و روایتگر است. شروع، پایان و اوج و فرودهای موسیقی آقای روحانی این امکان را فراهم می‌کند که بتوان یک روایت بصری جذاب ارائه کرد.

بهنود نکویی نیز روحیه و منش شهرداد روحانی را دلیل این همکاری دانست و گفت: توجه او به استعدادهای جوان، روحیه حمایتگر و وقت و فرصتی که برای انجام کار در اختیار می‌گذارد، یکی از دلایل اصلی ما برای این همکاری بوده است.

بر اساس توضیحات نکویی، بخش‌هایی از قطعات نامبرده برای ساخت انیمیشن مورد نظر استفاده خواهد شد و در صورت نیاز ممکن است در سازبندی یا اجرای آن تغییراتی ایجاد شود.

انیمیشن, شهردادروحانی, بابک نکویی, بهنودنکویی,
آمار بازدید : 795
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500