ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 5 دی 1394 - ساعت 14:14:43
چاپ خبر

کنسرت هنگامه قاضیانی در تالار وحدت

هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما و تئاتر، یک گروه موسیقی بانوان را به ثبت رسانده است و دی‌ماه امسال نیز با این گروه به روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت هنگامه قاضیانی در تالار وحدت

به گزارش خبرنگار سرویس موسیقی ایسنا، مدتی پیش بود که هنگامه قاضیانی در صفحه‌ی اینستاگرام خود تصاویری را با چند نوازند‌ه‌ی خانم از جمله یلدا صمدی (نوازنده‌ی پیانو) و گلبرگ پرویزی (نوازنده‌ی گیتار باس) منتشر کرد اما توضیح زیادی در این باره ارائه نداد.

اما جدیدترین خبرها حاکی از آن است که این هنرمند، یک گروه موسیقی بانوان را با نام خودش در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و قرار است که 19 دی‌ماه با همراهی این گروه در تالار وحدت روی صحنه رود.

هنوز معلوم نیست که قاضیانی قرار است با چه عنوانی اعم از نوازنده یا خواننده با گروه تازه تاسیس‌ خود کنسرت دهد و تماس‌های ایسنا هم با این هنرمند بی‌نتیجه بود.

هنگامه قاضیانی که برنده‌ی سیمرغ بلورین جشنواره‌ی فیلم فجر در سال‌های 86 و 90 است، تحصیلات تکمیلی خود را در رشته‌ی «فلسفه غرب» در دانشگاه سانفرانسیسکو به اتمام رسانده است.

در کارنامه‌ی کاری این هنرمند اثری از فعالیت‌های موسیقی دیده نمی‌شود و باید دید که او قصد دارد، در کدام شاخه‌ی موسیقی تجربه‌آزمایی کند.

کنسرت بانوان, هنگامه قاضیانی, سینما, دی ماه, تالاروحدت,
آمار بازدید : 1,077
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500