ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 7 دی 1394 - ساعت 13:11:57
چاپ خبر

«ماکسیم فدوتف» و «فدوتف پتروا» ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کنند

در ادامهٔ دعوت‌های «علی رهبری» از سولیست‌ها و رهبران بین‌المللی ارکسترهای خارجی، «ماکسیم فدوتف» مشهور به پاگانینی مسکو به دعوت «علی رهبری» مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران برای چهار کنسرت به ایران می‌آید.

«ماکسیم فدوتف» و «فدوتف پتروا» ارکستر سمفونیک تهران را همراهی می‌کنند

به گزارش رادیوپدیده به نقل ازموسیقی ما، او به همراه همسرش «فدوتف پتروا» ساعت ۲۰ روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه در تالار رودکی رسیتال خواهند داشت و در روزهای ۱۶ و ۱۷ همین ماه در تالار وحدت همراه با ارکستر سمفونیک، کنسرتو ویولون چایکوفسکی را اجرا خواهند کرد.

 «فدوتف» یکی از مشهور‌ترین ویولونیست‌های روسیه و فرزند رهبر مشهور روسی «ویکتور فدوتف» است. او فارغ التحصیل کنسرواتوار پترسپورگ است و از سال ۲۰۰۳ به عنوان مدیر هنری ارکس‌تر سمفونیک روسیه فعالیت می‌کند.

 «ماکسیم فدوتف» در حال حاضر پروفسور کنسرواتوار مسکو است و با بزرگ‌ترین و مشهور‌ترین ارکسترهای دنیا در تمام قاره‌ها کنسرت برگزار کرده است. او دارای جوایز بزرگی است که از جملهٔ آن‌ها باید به مسابقه جهانی ویولون ریگا، مسابقه جهانی گنوا در ایتالیا، مسابقه جهانی موسیقی مجلسی در وچلی، برنده مدال طلای مسابقات جهانی توکیو و برنده جایزه مسابقه جهانی چایکوفسکی در مسکو اشاره کرد. فدوتف به همراه همسرش «فدوتف پتروا» بالا‌ترین درجه هنری دولت روسیه را دریافت کرده است.

ماکسیم فدوتف, فدوتف پتروا, علی رهبری, ارکسترسمفونیک, مسکو, تهران,
آمار بازدید : 1,320
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500