ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 7 دی 1394 - ساعت 13:11:57
چاپ خبر

آلبوم «آبی» با صدای «گرشا رضایی» منتشر شد

پس از چند روز تاخیر سرانجام نخستین آلبوم مستقل «گرشا رضایی» از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شد.

آلبوم «آبی» با صدای «گرشا رضایی» منتشر شد


به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «آبی» با صدای گرشا رضایی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شد تا این خواننده نخستین تجربه رسمی و مستقل خود را در بازار موسیقی کشور تجربه نماید.

این آلبوم که پیش از انتشارش چند تک قطعه و موزیک ویدئو از آن در فضای مجازی منتشر شد و با استقبال مخاطبین موسیقی رو به رو شد، از صبح امروز به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد تا پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام شاهد انتشار رسمی این آلبوم در سراسر کشور باشیم.

گرشا رضایی همزمان با انتشار نخستین آلبوم رسمی خود درباره این اثر گفت: «در اين ماه‌ها و روزها روزگار سختى بر من گذشت. البته عشق كه سختى نميشناسد و واقعا با عشق این آلبوم را تولید و ارائه کردم.همه سعى و تلاشم اين بوده و هست كه كار قابل دفاعى توليد كنم و اميدوارم همينطور بوده باشد.اين اولين آلبوم مستقل من بعنوان خواننده است و حتما روند كيفى كاری‌ام رو به جلو خواهد بود چون همه چيز براى من در اين عرصه از امروزشروع شده است.سپاسگزارم از همه عزيزانى كه در اين راه من را يارى كردند و اميدوارم استقبالى در خور تلاشم از اين اثر شود.»

آلبوم «آبی» در دوازده قطعه به نام های: «آبی، فقط توئی، دوباره، دلم گرفته ای رفیق، من بارون تو پائیز، مادر، دوست دارم، ماه و کمونچه، ای وای باز دل بیچاره، من کجا تو کجا، سوار و اسب و بارون، چشم به راه»، با آهنگسازی و تنظیم «گرشا رضایی» و ترانه‌هایی از امیر حسین اللهیاری، مهدیه عرب و خود گرشا رضایی روانه بازار موسیقی کشور شده است.

علی جعفری پویان، عمادرضا نکویی، رضا پاکروان، حامد پورحسینی و گرشا رضایی در این آلبوم ساز زده‌اند. نخستین اثر رسمی این خواننده به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» وارد بازار شده است و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه پخش و توزیع آنرا بر عهده داشته است.

 

آلبوم موسیقی, آبی, گرشارضایی, پاپ, مستقل,
آمار بازدید : 1,168
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500