ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 13 دی 1394 - ساعت 12:50:45
چاپ خبر

علی زندوکیلی «یادی به رنگ امروز» را برای هواداران‌اش اجرا کرد

خواننده آلبوم «یادی به رنگ امروز» برای دومین بار در برج میلاد روی صحنه رفت. به گزارش سایت «موسیقی ما»، علی زندوکیلی شامگاه دهم دی‌ماه در حالی کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار می‌کرد که چهره‌های سرشناس زیادی را به عنوان مهمان ویژه در این سالن می‌دید.

علی زندوکیلی «یادی به رنگ امروز» را برای هواداران‌اش اجرا کرد

به گزارش رادیو پدیده به نقل از موسیقی ما، این خواننده با گلچینی از آثار محبوب خود از قبیل «ناردونه»، «فریاد»، «نفس گرم»، «به سوی تو»، «زندگی کن»، «سیَه‌موی»، «فقط دعا کن» و... دومین اجرای خود را در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه برد.
 
علي معلم، نوه‌های زنده یاد فردین، سروش صحت، بهاره رهنما، فرزاد حسني، فرزاد فرزين، عليرضا افكاری، مهران غفوريان، نيوشا ضيغمي، بهنام تشكر، حجت اشرف‌زاده، ژاله درستكار، محسن افشاني، محمدرضا مقدم، سپیده مراد‌پور، ياشار خسروي، پویا زارع‌فرد و... از جمله مهمانان سرشناس این اجرا بودند.
 
سینا و سحاب علم، افشین بابایی، شایان ریاحی و رامتین اتابکی اعضای گروه «زند» را تشکیل می‌دادند که در این کنسرت در کنار علی زندوکیلی به اجرای برنامه پرداختند.
 
علی زندوکیلی در این اجرا پس از خواندن هر قطعه، تیم سازنده‌های آن اثر را معرفی می‌کرد تا به نوعی ادای دینی باشد به بزرگانی که آثار و ملودی‌های آنها در این کنسرت اجرا شده است. این خواننده همچنین قطعاتی که در این سال‌ها خودش آهنگسازی و به همراه گروه «زند» تنظیم‌شان کرده را نیز در این کنسرت اجرا کرد.
 
قطعه «آه سرد» که چند ماهی از انتشار آن می‌گذرد، یکی از محبوب‌ترین قطعات او بود که بارها از سوی حضار برای اجرا درخواست شد. آهنگی ساخته علیرضا افکاری با ترانه‌ای از افشین مقدم که مهرماه امسال منتشر شد و استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

علی زندوکیلی, یادی به رنگ امروز, برج میلاد, کنسرت, سنتی, تلفیقی,
آمار بازدید : 964
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500