ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 14 دی 1394 - ساعت 13:48:13
چاپ خبر

حامی در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود

خواننده «یک لحظه عاشق شو» پس از اجرایی مفصل و پر و پیمان در تالار وحدت، با فاصله‌ای چهارده روزه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می‌رود.

حامی در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود

به گزارش «موسیقی ما»، استقبال دوستداران موسیقی از حضور «حامی» در روی صحنه و اجرای زنده این خواننده که در تاریخ هشتم دی ماه در سالن تالار وحدت برگزار شد، این خواننده و تیم برنامه گذارش را بر آن داشت که اجرایی بزرگ‌تر را در تهران برنامه ریزی کنند و بر اساس اعلام تهیه کننده حامی، این خواننده در تاریخ بیست و دوم دی ماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

حامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره تمدید کنسرتش و اجرای برنامه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: «پیش از اینکه درباره این کنسرت حرفی بزنم، لازم می‌دانم درباره اتفاقاتی که در کنسرت قبلی برای خبرنگاران و اهالی رسانه افتاد توضیحاتی را داشته باشم. من چون در پشت صحنه برنامه بودم و از اتفاقات سالن بی اطلاع، پس از اجرا فهمیدم که متاسفانه جایگاه خبرنگاران و اهالی رسانه از سوی مسئولین تالار وحدت به آنها اختصاص داده نشده و وضعیت بلاتکلیفی را دوستان رسانه داشته‌اند. این موضوع بعد از اجرا به گوش من رسید و واقعا برای من ناراحت کننده بود. من به شخصه از همه اهالی رسانه عذرخواهی می کنم و تاکید می کنم در این کنسرت تیم برگزاری برنامه هیچ نظارت و مدیریتی روی این سالن نمیتوانست داشته باشد و همه چیز بر اساس سیاست‌گذاری های مسئولین تالار بوده. ولی قطعا همه سعی من بر این است که در اجرای روز بیست و دوم این موضوع را جبران کنم.»

حامی تاکید کرد: «همیشه گفته‌ام که هنر در همه شاخه‌ها به اهالی رسانه و حمایت و پشتیبانی آنها نیازمند است. همیشه هم اعتقاد داشته‌ام که در تمام جمع‌ها اعم از کنسرت و ... باید احترام اهالی رسانه حفظ شود. بخاطر همین این نوع رفتار در قبال خبرنگاران کنسرت قبلی واقعا دور از ادب و احترام بوده و من به شخصه از همه عذرخواهی می‌کنم. هر چند باز هم تاکید می کنم که این موضوع به هیچ عنوان از سوی تیم برنامه گذار قابل مدیریت نبود.»

حامی در توضیح تفاوت‌های کنسرت سالن میلاد با اجرای هشتم دی ماهش نیز گفت: «قطعا تفاوت‌های محسوسی را شاهد خواهیم بود. سالن وحدت برخی شاخصه ها دارد و از لحاظ استیج و شرایط سالن، قطعا اجرایی لوکستر در این مکان همیشه روی صحنه می‌رود. اما سالن میلاد با توجه به جمعیتی که در خود جا می دهد، مسلما اجرایی باشکوه تر را می طلبد و حضور بیشتر مخاطبان موسیقی، دلگرمی ویژه ای را به خواننده و تیم برگزاری برنامه می دهد. ما در این برنامه از لحاظ ارکستراسیون، استایل دکور و انتخاب نوازنده تفاوت هایی را خواهیم داشت ضمن اینکه این اجرا اجرایی الکترونیک‌تر خواهد بود.»

حامی در انتهای صحبت های خود درباره تعداد قطعاتی که در کنسرت سالن میلاد اجرا خواهد کرد نیز گفت: «16 قطعه برای این اجرا آماده شده است و در حال تمرین هستیم. سعی کرده ایم برای همه سلیقه ها از بین آثار پرطرفدار انتخاب هایی داشته باشیم.همکاری با اکسیر نوین به عنوان تیم اجرایی اتفاق خوبی است چرا که کارشان را بلد هستند و حرفه ای رفتار می کنند و این مهم ترین دلیل همکاری من با این تیم است. تجربه خوبی را نیز با گروه طراحی لباس در تالار وحدت داشتم و این گروه در این کنسرت هم در کنار من خواهند بود»

لازم به ذکر است یک شنبه سیزدهم دی ماه ساعت شانزده، فروش بلیت این کنسرت آغاز شده است.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی- هنری و بازرگانی اکسیر نوین، با مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار می شود. شما می توانید برای تهیه بلیط به سامانه www.exirconcert.com مراجعه فرمایید.

حمیدحامی, سالن میلاد, تالاروحدت, کنسرت, پاپ, موسیقی,
آمار بازدید : 980
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500