ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 16 دی 1394 - ساعت 12:50:45
چاپ خبر

شب موسیقی لاتین در تالار وحدت/ کنسرتی که جُنگ شبانه شد

ارکستر «آرس نوا» به رهبری ارکستر آرمین قیطاسی در تازه ترین کنسرت خود قطعاتی از موسیقی های منتخب آهنگسازان موسیقی لاتین را برای مخاطبان اجرا کرد.

 شب موسیقی لاتین در تالار وحدت/ کنسرتی که جُنگ شبانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارکستر «آرس نوا» به سرپرستی، رهبری ارکستر و تنظیم کنندگی آرمین قیطاسی در تازه ترین کنسرت خود که سه شنبه شب ۱۵ دی ماه با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان در تالار وحدت تهران برگزار شد، قطعاتی از موسیقی های منتخب و نوستالژیک آهنگسازان موسیقی لاتین را برای مخاطبان اجرا کرد.

در کنسرت «شب موسیقی لاتین» که با اجرای اشکان صادقی بازیگر و صداپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون همراه بود گروه «آرس نوا» بعد از پانزده ماه دوری از اجراهای زنده با سه خواننده جدید قطعات برگزیده موسیقی لاتین را برای مخاطبان خود اجرا کردند. این در حالی است که گروه در ابتدای برنامه بروشوری را برای معرفی قطعات منتخب خود منتشر نکرده بود و فقط به معرفی نامفهوم قطعات در طول اجرای برنامه توسط مجری بسنده کرد که این شیوه نیز چندان به معرفی هرچه بهتر قطعات کمکی نمی کرد.

اجرای قطعه «نیایش» به خوانندگی باربد بکان که به تمامی مردم جنگ‌زده دنیا تقدیم شد، اجرای چند قطعه موسیقایی از گروه موسیقی جیپسی کینگز و اجرای قطعاتی از آثار کارلوس سانتانا و دیگر آهنگسازان موسیقی لاتین از جمله قطعات برگزیده کنسرت سه شنبه بود که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

باربد بکان، آمانج آذرمی، مهدی محمدی و احمد قاعد چهار خواننده ای بودند که در این کنسرت به عنوان خواننده حضور داشتند، این در حالی است که بهنام ابطحی آهنگساز و نوازنده با سابقه موسیقی پاپ کشورمان بعد از مدت ها دوری از اجراهای زنده به همراه دارا دارایی، آرمین مرشد، سایوری شفیعی، ترانه پور یوسف، محمد شعبانی، امیر دارابی، هادی کلانتر، آرین قیطاسی و علی شمس آبادی بخشی از گروه نوازندگان ارکستر را تشکیل می دادند.

البته کیفیت نامطلوب صدابرداری تالار وحدت، کارگردانی پرنقص برنامه که کنسرت شب گذشته را شبیه جُنگ های شبانه کرده بود، اجرای ضعیف اشکان صادقی که تناسبی با مجری گری یک کنسرت موسیقی نداشت، نورپردازی غیر متعارف کنسرت که سنخیتی با فضای معماری تالار وحدت نداشت، تلاش گروه نوازندگان ارکستر را که به نظر می آمد زحمت زیادی برای این کنسرت کشیدند زیر سایه زرق و برق هایی برده بود که نیازی برای به کارگیری آنها نبود.

درحالی که آرمین قیطاسی نوازنده مستعفی ارکستر سمفونیک تهران و سرپرست ارکستر «آرس نوا» اعلام کرده بود که با قدرت تمام در تازه ترین اجرای خود حضور پیدا می کند اما معرفی نادرست قطعات برای مخاطبانی که آشنایی چندانی با موسیقی لاتین نداشتند و آمده بودند که با این گونه موسیقایی آشنا شود تلاش چشمگیر گروه نوازنده را زیر سایه حاشیه های فیزیکی روی صحنه برده بود.

آرمین قیطاسی هم بعد از پایان برنامه که ساعت ۱۲ شب به اتمام رسید، گفت: تمام تلاش خود را انجام دادیم که این کنسرت مورد قبول شما عزیزان قرار گرفته باشد اما لازم است اینجا یک عذرخواهی ویژه کنم که بنا به دلایلی نتوانستیم بروشور کنسرت را منتشر کنیم. به هر ترتیب امیدوارم در کنسرت های بعدی بتوانیم این نقیصه را جبران کنیم.

ارس نوا, ارمین قیطاسی, کنسرت, جنگ, موسیقی لاتین,
آمار بازدید : 1,298
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500