ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 21 دی 1394 - ساعت 13:44:00
چاپ خبر

در تلاش هستم تا به صورت مجاز در عرصه موسیقی مجاز کشورم فعالیت کنم

رضا شیری خواننده قطعه «بزن زیر گریه» پس از مدت ها، دلایل سکوت این روز هایش را عنوان کرد.

در تلاش هستم تا به صورت مجاز در عرصه موسیقی مجاز کشورم فعالیت کنم


این خواننده همچنان پیگیر دریافت مجوز برای انتشار آلبوم جدید خود و همچنین تک قطعاتی که تاکنون خلق کرده نیز است. حال با رضا شیری در مورد آثار جدید و فعالیت های آینده اش صحبت کرده ایم که در ادامه مطلب می خوانید:
 
مدت زیادی می گذرد که سکوت کرده اید، دلیل این سکوتی که از دیدگاه مخاطبین بی دلیل است و دست به عصا حرکت کرده اید، چیست؟
در ابتدا، تا زمانی که کار خوب و در خور گوش شنونده را پیدا نکنم کار نمی کنم و تصمیم دارم کم کار باشم و آثار خوب تولید کنم،  دوم اینکه مشغول جمع آورى آلبوم و پیمودن مراحل گرفتن مجوز از وزارت ارشاد هستم تا به صورت مجاز فعالیت کنم.
 
آلبوم جدیدتان که در موردش صحبت شده است به چه مراحلی رسیده است؟ عنوان برای این مجموعه انتخاب شده است یا خیر؟
در حال حاضر عنوان انتخاب نشده است و در مرحله ى انتخاب شعر و ملودى هستم.
 
کمی از عوامل این آلبوم صحبت کنید، مسعود جهانی چه نقشی در این مجموعه دارد؟ در بخش ترانه، آهنگسازی و تنظیم از چه هنرمندانی بهره برده اید؟
مسعود عزیز تنظیم کننده ى تمامی آلبوم در استودیو رضا شیرى است و اشخاص معتبر و مختلفى در زمینه ى شعر و ملودى کمکم کردند و شرکت سلفا و آقاى طوسى هم مدیریت کار ها و تولیدات من را بر عهده دارند
 
می توانید زمان این اثر را پیشبینی کنید؟
زمانى جهت انتشار آلبوم تعیین نشده است تا به امید خدا مراحل طی شود که آثار خوبى آماده شود، همچنین مجوزهای این آثار آماده انتشار شوند.
 
در حال حاضر تلاشتان جهت دریافت مجوز به کجا رسیده است؟ آیا امسال می توانید این موفقیت را پشت سر بگذارید؟
مراحل اخذ مجوز در حال گذر است، اما امسال فکر نمی کنم آلبوم وارد بازار شود.
 
تا پایان امسال برنامه چطور است؟ آیا قادر به پخش تک قطعه با صدای خودتان هستید؟
بله، قطعاتى را به صورت تک قطعه با مجوز از سوی ارشاد بر روى سایت ها قرار خواهم داد که اولین قطعه پنج شنبه ى همین هفته، با عنوان «تو باعث شدى» منتشر می شود.
 
 در طی این مسیر طولانی و دشوار چه کسانی شما را یاری کردند و در کنارتان بودند؟
اول از همه، خداى بزرگ و بعد مسعود جهانى برادر نازنینم و روح الله بهمنى که با همدلى و هم فکرى همیشگى من را یارى کرده است، مهدى آذر که ناظر ضبط من هست و یاسین و مجید طوسى از شرکت سلفا که مشوق من هستند و یاسر سرلک نازنین و بچه هایى که در زمینه ى شعر و ملودى یاری ام می کنند.
 
قطعه «بزن زیر گریه» تا چقدر به محبوبیت شما کمک کرد؟ به اینکه این اثر از تمامی آثار شما بیشتر شنیده شد، عقیده دارید؟
در مسیر پیشرفت، تمام کارها و آثار نقش دارند. بله این کار نقطه ى عطف کار ها و کارنامه ى کارى من هست
 
به نظرتان از این اتفاق ها در آلبوم جدید هم اتفاق می افتد؟
هیچ چیز قابل پیش بینى نیست، من تلاشم این هست که کل آلبوم یک دست باشد و تک، تک آهنگ ها یک قدم به جلو باشد که نه ضربه ای به خودم و موسیقى خودم و آثار قبلى ام بخورد. میخواهم که این آلبوم باعث سرفرازى خودم و عوامل کار باشد و مردم از شنیدنش لذت ببرند، حالا اگر از اون اتفاق ها هم برایش افتاد خوشحال تر می شوم. از ابتدا که این کار رو آغاز کردم براى دلم کار کردم نه بازار… این آلبوم هم دلى خواهد بود
 
در مدتی که سکوت کرده اید، یک استودیو شخصی راه اندازی کرده اید که با کمک مسعود جهانی این استودیو اداره می شود. آیا در این مکان موسیقی هم تدریس می کنید؟ هدفتان از این اتفاق چه بود؟
این استودیو را شش سال می گذرد که با مسعود عزیز راه اندازى کرده ایم. خیر تدریس نداریم، هدف ما از راه اندازى این استودیو ساخت کار هاى خودم بوده و هست، باقی کار هایى که در استودیو ساخته شده، به درخواست دوستان و همکاران محترم بوده است، ولى از ابتدا هدف ما ساخت قطعات خودم بوده است، ولى خوشحالم که مردم از ساخته هاى ما استقبال کردند و باعث شدند که آقار خوبى براى دوستان دیگر هم ساخته شود.
 
به عنوان صحبت های آخر، کمی در مورد فعالیت های روز مره خودتان توضیح دهید، و اگر خبر و صحبتی باقی مانده است، بیان کنید.
من هم مانند تمامی مردم یک بخش زندگى شخصى با مشکلات خاص خودش را دارم، ولى همیشه تلاش کرده ام که از مردم دور نشوم و ادای آدمى را که نیستم را به واسطه ى اسمى که خود این مردم به من دادند را وانمود نکنم. همیشه لطف خدا را در زندگی ام دیده ام و قدر شناسش هستم. از مردم هم فقط و فقط حمایت و دعاى خیر می خواهم. شاد باشید.

منبع: موسیقی پارس

 

مجاز, رضاشیری, بزن زیرگریه, پاپ,
آمار بازدید : 1,170
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500