ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 21 دی 1394 - ساعت 13:52:59
چاپ خبر

اجرای یک نوازنده جوان در جشنواره موسیقی فجر / گفت‌وگو با آرین کشیشی

آرین کشیشی نوازنده گیتار باس می‌گوید حضور گروه‌هایی مانند گروه او در جشنواره‌های معتبر مثل جشنواره موسیقی فجر یک اتفاق خوب است.

اجرای یک نوازنده جوان در جشنواره موسیقی فجر / گفت‌وگو با آرین کشیشی

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، آرین کشیشی چهره نوظهور موسیقی مدرن ایران و با تأیید تعدادی از اهل فن و پیشکسوتان یکی از خوش‌فکرترین نوازنده‌های گیتار باس ایران است. 

او که قرار است امسال برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر برنامه اجرا کند، به هنرآنلاین گفت: ما و گروهمان برای اولین بار است که در جشنواره معتبری‌ مثل جشنواره فجر شرکت می‌کنیم. این اتفاق خوبی است که می‌تواند آینده ما را درخشان‌تر سازد. خوبی به این جهت که افراد می‌توانند در کنار شرکت در بخش‌های کلاسیک، سنتی یا حتی پاپ، گروه ما را هم به رسمیت شناخته و با آن آشنا شوند.

او ادامه داد: ما در این کنسرت سبک جز-فیوژن و با محوریت ساز گیتار باس در قالب شش قطعه ارائه خواهیم کرد. من به ‌عنوان نوازنده گیتار باس به همراه حمزه یگانه (پیانو)، هومن نامداری (ساکسیفون)، رضا آذرنجات (ترومپت) و سهراب رمضان‌زاده (درامز) در این کنسرت حضور پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: یک خواهش از گروه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره دارم. اینکه بهتر است گروه‌ها نظم را رعایت کرده و با همدلی بیشتری برای حضور در جشنواره اقدام نمایند. توجه به ساعات تمرین یا ساندچک از این قاعده مستثنا نیست.

این نوازنده گیتار باس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به انتشار آلبوم اشاره کرد و گفت: فعلاً برای انتشار آلبوم تصمیمی گرفته نشده و برای این کار زمان لازم است.

آرین کشیشی چندی پیش کنسرت متفاوتی را به همراه گروهش در سالن چارسو روی صحنه بردند.

نوازنده, آرین کشیشی, گیتارباس, جشنواره موسیقی فجر, فستیوال,
آمار بازدید : 1,019
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500