ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 27 دی 1394 - ساعت 12:34:58
چاپ خبر

مانی مزکی: گروه بمرانی با دست پر به جشنواره موسیقی فجر می‌آید

سرپرست گروه بمرانی می‌گوید حضور گروه‌های تلفیقی در جشنواره موسیقی فجر امسال اتفاق جالبی است و جشنواره ویژه‌ای در پیش خواهیم داشت.

مانی مزکی: گروه بمرانی با دست پر به جشنواره موسیقی فجر می‌آید

مانی مزکی سرپرست گروه بمرانی درباره اجرای خود در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: در این برنامه یک سری از قطعات آلبوم "مخرج مشترک" و چند قطعه از آلبوم جدیدمان را که این روزها مراحل تولید را سپری می‌کند اجرا خواهیم کرد. 

سرپرست گروه بمرانی ادامه داد: به نظرم حضور گروه‌های تلفیقی در جشنواره امسال اتفاق جالبی است و به نظرم امسال جشنواره ویژه‌ای را در سی و یکمین دوره را در پیش خواهیم داشت. در کل حضور گروه‌های تلفیقی برای جشنواره اتفاق جالبی است. البته تمامی این‌ها بستگی به مدل برگزاری آن دارد.

وی افزود: ما پیش از اجرا در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در شهر شیراز روی صحنه و رفته و بعد از این اجرا در تاریخ 25 بهمن‌ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران با همراه دیگر اعضای گروه متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده، گیتار ریتم)، مانی مزکی (سازدهنی)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک) آرش عمرانی (پیانو، کیبورد) کیارش عمرانی (گیتار بأس) و آبتین یغماییان (درام، کاخُن) روی صحنه خواهیم رفت. ما بعد از اجرای جشنواره برنامه اجرایی نخواهیم داشت.

مزکی در پایان گفت: مشغول یک سری آزمون‌وخطا روی آلبوم جدیدمان هستیم. این اثر مراحل تولید را سپری کرده و هنوز کامل نشده است. به احتمال قوی با همان شرکت انتشار قبلی این اثر را سال آینده منتشر خواهیم کرد. البته هنوز هیچ‌چیزی قطعی نشده است.

مانی مزکی, گروه بمرانی, موسیقی تلفیقی, جشنواره موسیقی فجر,
آمار بازدید : 1,551
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500