ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 12 بهمن 1394 - ساعت 13:05:58
چاپ خبر

صدای رحمان قابلیت های زیادی دارد!

مدوید لطیفی مدیربرنامه«رحمان» گفت: به جز دوکار در بقیه موارد از مخاطب نمره قبولی گرفتیم.

صدای رحمان قابلیت های زیادی دارد!

رادیوپدیده_ مدیربرنامه های رحمان خواننده پاپ موسیقی در گفت وگو با رادیوپدیده درباره صدای رحمان گفت: قابلیت های خاصی دارد میتوان تنوع ملودی و موسیقی ها را به خوبی با صدایش اجرا کرد، من برخلاف تصور عام شباهت خاصی بین صدای رحمان و خواننده های لس آنجلسی نمی بینم.

مدید لطیفی درباره انتخاب آثار برای اجرا گفت: وقتی بحث انتخاب اثر می رسد باید خیلی آیتمها را درنظر گرفت، به یاد دارم با خواننده مطرحی در موردچگونگی استایل خواندن رحمان صحبت کردیم، او با تجربه بسیارش گفت شما باید حداقل سی اثر تولید کنید بعد به خودی خود مردم تعدادی را بیشتر می پسندند شما خواهیدفهمید که کدام سبک شعر و ملودی مناسب تر است. من تا امروز شش اثر را به صورت تک آهنگ تولید کردهام که اگر دقت کنید روند کارها بیشتر به مخاطب نزدیک شدهاست، فکر میکنم از بین کارهایی که تولید شد به جز دو اثربقیه بین مخاطبان نمره قبولی گرفتهاند، نکته اینجاست که فضای هر کدام از این آثار با هم تفاوت دارند.مامیخواستیم همین را کشف کنیم که مخاطب کدام شکل رحمان را می پسندد.

او در موردتصورات عامه مردم نسبت به تواناییهای رحمان گفت: یک تصور وجود دارد و آن هم اجرای نتهای بالاست در حالی که شک ندارم صدای رحمان در نت های پایین و میانی هم بی نظیر است. به خاطر ساختار ملودی و حتی ترانه نمی شود همیشه آثار سنگین و آهسته خواند، در کنسرت مردم برای هیجان هم می آیند، کل مجموعه و خود رحمان هم نظریم که از چالش ها نترسیم و ریسک پذیرباشیم، همانی که گفتم در ژانرهای مختلف کار کنیم تا به یک کانسپت کلی برسیم.

این آهنگساز درمورد فروش آلبوم گفت: متاسفانه امروزه مخاطبان کمتر سیدی اصلی می خرند و دوست دارند حتی آثارهنرمندان محبوبشان را هم دانلود کنند به همین جهت فعلا نظری در مورد فروش آلبوم و استقبال از آن نداریم.

علیرضاشریفی نیا

مدوید لطیفی, رحمان, پاپ, آهنگ جدید, دانلود,
آمار بازدید : 1,269
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500