ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 14 بهمن 1394 - ساعت 15:30:30
چاپ خبر

«آدم برفی» از گرشا رضایی منتشرخواهد شد

گرشا رضایی در آهنگ جدیدش به نام «آدم برفی» ترکیب استثنایی با ترانه سرایی امیرحسین الهیاری و آهنگ وتنظیم استاد کوروش یغمایی را به وجودآورده است.

«آدم برفی» از گرشا رضایی منتشرخواهد شد

رادیوپدیده_ گرشا رضایی خواننده جوان موسیقی پاپ که با ترانه تیتراژ دولت مخفی و آلبوم خود توانسته خود را به مارکت موسیقی کشور معرفی کند در جدیدترین همکاریش با ترکیبی استثنائی و با ترانه سرایی دکتر امیرحسین الهیاری و آهنگ و تنظیم استاد کوروش یغمایی قطعه «آدم برفی» را به بازار ارائه خواهد کرد.
دکتر الهیاری در خصوص روند شکل گیری این ترانه به خبرنگار رادیو پدیده گفت: مجموعه ای از ترانههای من سالها پیش با سرمایه گذاری، تهیه کنندگی و سفارش من به کوروش یغمایی ساخته شد، تصمیم بر این بود تا خوانندهای دیگر این کار را بخواند و در مرحله آخر به خاطر خواننده اثر اجازه انتشار نیافت.
آلبومی که برای تولیدش هزینه بسیار زیادی متقبل شدم و به خاطر کارهای خواننده اثر، در آن سالها مجوز نگرفت و مسکوت ماند، حالا پس از سالها تصمیم گرفتم بهعنوان صاحب امتیاز این آثار را در اختیار گرشا رضایی قرار دهم.
وی درخصوص حضور کوروش یغمایی در این اثر گفت: در آلبوم مذکور تمام هشت ترک توسط آقای یغمایی تنظیم شده است، ساختار ملودیک دو قطعه به نام های «آدم برفی» و «غم روزگار» به طور كامل دگرگون شد و ملودی زیباتری بر روی این ترانه ها قرار داد.
امیرحسین الهیاری درباره صدای گرشا رضایی چنین توضیح داد: شخصا صدای گرشا رضایی را به شدت دوست دارم و حس نوستالژی خوبی دارد، من خیلی به صدا، حس و قدرت نوازندگی ایشان امیدوارم و آینده مناسبی را برایشان پیشبینی میکنم. در کار «آدم برفی» نیز رضایی نسبت به ملودی آقای یغمایی به شدت متعهد بوده و ملودی را حتی یک نت تغییر نداده است.

گرشا رضایی به تازگی آلبوم خود به نام آبی را منتشر کرده است که نشان از حضور خوب و موثر وی در آینده موسیقی کشور خواهد بود.

گرشا رضایی, آدم برقی, امیرحسین الهیاری, کوروش یغمایی, دولت مخفی,
آمار بازدید : 1,306
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500