ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Nooshin Ansari
|
تاریخ : شنبه 24 بهمن 1394 - ساعت 00:45:11
چاپ خبر

«کولی عشق» در نصف جهان + عکس

رادیو پدیده _ کنسرت شهرام شکوهی به همت شرکت هنر برتر پارتاگ زنده رود در دو روز 21 و 22 بهمن در سالن رودکی ملک شهر اصفهان برگزار شد و بصورت اینترنتی در سایت ملی کنسرت به فروش رسید.

«کولی عشق» در نصف جهان + عکس

رادیو پدیده _ کنسرت شهرام شکوهی به همت شرکت هنر برتر پارتاگ زنده رود در دو روز 21 و 22 بهمن در سالن رودکی ملک شهر اصفهان برگزار شد و بصورت اینترنتی در سایت ملی کنسرت به فروش رسید.

در ابتدای این اجرا استاد حسن طاهری زاده-پیشکسوت هنر اصفهان-دقایقی با هنر سایه بازی به اجرای برنامه پرداخت و پس از آن و بعد از پخش موسیقی ضبط شده ی ریمیکس «تا نفس هست» ، ارکستر بر روی صحنه امدند و قطعه تا نفس هست اجرا شد و شهرام شکوهی از حضورش در اصفهان و نسبت همسر اصفهانیش گفت.

پس از آن قطعه دلتنگم و سولوی زیبای ویولن نواخته شد و قطعه امان از تو، دل دیوونه، خیال کن، دردا، انگیزه اجرا شد.

شهرام شکوهی ضمن تقدیر از نوازنده کیبورد خود، عادل فلاح، از آهنگسازی وی در قطعه یادت رفته تقدیر کرد و با هنرنمایی وی این قطعه اجرا شد.

همچنین قطعات توبه شکستم، وای از هوس با همخوانی ویژه مردم اجرا شد.

شهرام شکوهی در این اجراها تمام تلاش خود را در مشارکت دادن تمام حاضرین در همخوانی ها داشت، وی که در حاشیه حضورش در اصفهان در برنامه خیریه ای در مرکز سیتی سنتر اصفهان حضور داشت از حضور مردم در این برنامه و مسئولین برگزاری تشکر کرد.

پس از آن قطعه مدارا با همخوانی و تشویق فوق العاده مردم همراه شد، شکوهی پس از اجرای مدارا از عمل و مشکل دستش صحبت کرد و به روند بیماری پاشایی اشاره کرد و گفت: مسیر بیماری مرتضی پاشایی پس از محرم و صفر و دوری از اجرا و مردم شدت گرفت؛ تا وقتی مردم هستند هنرمندان هم هستند و به خاطر حضور مردم این درد ها را بر روی صحنه حس نمی کنند. وی در پایان صحبت هایش  قطعه عاشقان را به روح مرتضی پاشایی هدیه کرد.

آهنگ من و تو، قصه عشق و انگیزه از قطعاتی بودند که در پایان کنسرت اجرا شدند.
خبر: سید حسین احمدی

عکس: یوسف نصر اصفهانی

کنسرت,شهرام شکوهی,سالن رودکی اصفهان,حسن طاهری زاده,عادل فلاح,مرتضی پاشایی,
آمار بازدید : 2,072
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500