ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 اسفند 1394 - ساعت 13:23:21
چاپ خبر

خواننده ای وجود ندارد که بگوید من برای رزمنده‌ها نمی‌خوانم/ زندگی‌مان مدیون شهداست

علی لهراسبی خواننده پاپ کشور در خصوص اجرای ترانه «بانوی بارانی» ویژه بزرگداشت شهیده طیبه واعظی خواندن اینگونه کارها را افتخار و وظیفه همه هنرمندان عرصه موسیقی کشور عنوان کرد.

خواننده ای وجود ندارد که بگوید من برای رزمنده‌ها نمی‌خوانم/ زندگی‌مان مدیون شهداست

علی لهراسبی در گفتگو باخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس در خصوص ترانه «بانوی بارانی» گفت: کار هایی که در ارتباط با حماسه های ملی و میهنی است وظیفه هر هنرمندی است که همکاری کند. این کار برای کسانی ساخته شده که ما امروزمان را به آن ها مدیونیم. تمام بچه های هنرمند علاقه مند به انجام این مدل از کارها هستند.

وی درباره ابعاد فنی این ترانه افزود: من تمام تلاشم را کردم تا با انتخاب افراد حرفه‌ای کاری ساخته شود که مخاطب فراوانی را همراه کند. تلاش کردم شبیه کارهای مناسبتی نشود. ما باید امروز با زبان و حالی که مردم می پذیرند کار تولید کنیم و باید تلاش کنیم که مردم احساس نکنند که ما در حال شعار دادن هستیم.

لهراسبی ادامه داد: من سعی کردم اثری بسازم که مردم آن را درک کنند و هم در ملودی و هم موزیک و تنظیم به گونه‌ای باشد که مردم با آن ارتباط برقرار کند. بنا داشتم این اثر تبدیل به کاری شود که مردم بارها با علاقه آن را گوش دهند.

این خواننده پاپ در خصوص چرایی پذیرفتن این کار گفت: به نظر من اگر به هر کدام از خواننده‌ها و همکاران من پیشنهاد خواندن این کارها را بدهید به راحتی قبول می کنند من فکر نمی‌کنم خواننده‌ای وجود داشته باشد که بگوید من برای وطنم کار نمی‌خوانم یا برای رزمنده‌ها کار نمی خوانم هم وظیفه ماست و هم این کار را انجام می‌دهیم.

وی افزود: اگر مسئولین ما هوشیار باشند به راحتی می توانند از توانایی های این هنرمندان استفاده کنند. به شرطی که به آن‌ها اعتماد کنند و اجازه بدهند به زبانی که فکر می کنند درست است با مردم حرف بزنند. وقتی یک اثر موسیقی از ما منتشر می شود ما باید عواقب انتشار آن را خوب یا بد در نظر بگیریم و بابت بودن این موسیقی در کارمان پاسخگو باشیم به همین دلیل مسئولین مطمئن باشند که وقتی اعتمادی به هنرمند می شود وی از این اعتماد سؤ استفاده نمی کند زیرا به ضرر خودش و سابقه هنری اش تمام می شود.

وی در خاتمه در خصوص اینکه اگر از جانب برخی برای خواندن این ترانه بازخورد منفی بگیرد گفت: بازخورد منفی ای که مغرضانه باشد و خواندن برای وطن و میهن را رد کند برای من اهمیتی ندارد.

علی لهراسبی, شهدا, بانوی بارانی, موسیقی, پاپ,
آمار بازدید : 1,102
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500