ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 - ساعت 00:02:58
چاپ خبر

«خداحافظی تلخ» محسن چاوشی با شهرزاد!

محسن چاووشی پس از ساخت 6 قطعه برای سریال شهرزاد، با کار هفتم خود از این مجموعه خداحافظی می کند.

«خداحافظی تلخ» محسن چاوشی با شهرزاد!

رادیو پدیده – تابستان گذشته بود که خبر تیتراژ خوانی محسن چاووشی در فضای رسانهای پخش شد. ابتدا قرار بود چاووشی سه قطعه برای شهرزاد بسازد و این آهنگها هم طی مدتی که فیلم منتشر میشود، پخش شوند اما پس از تولید و انتشار این سه آهنگ (همخواب، به رسم یادگار، کجایی) و استقبال فوق العاده مردم از این آثار قرارداد محسن چاوشی با این فیلم تمدید شد، نتیجه  قرارداد جدید چاووشی با سریال شهرزاد تولید قطعاتی نظیر «شهرزاد، افسار و ماه پیشونی» بود و حالا ظاهرا فاصله خداحافظی چاووشی با شهرزاد به یک قدم رسیده است.

«خداحافظی تلخ» نام هفتمین و آخرین کار خواننده محبوب پاپ برای فیلم شهرزاد است که شعر آن را فاضل نظری سروده است و آهنگ قرار است با دو تنظیم ارائه شود. یک نسخه به صورت راک و با تنظیم فرشاد حسامی و نسخه دیگر به صورت پاپ و با تنظیم خود محسن چاووشی همراه با قسمت بیست و دوم شهرزاد منتشر میشود.

نکته جالب توجه درمورد آثار چاووشی برای سریال شهرزاد این است که تمامی آهنگها با قسمتهایی که منتشر میشد کاملا همخوانی داشت و به راحتی میشد روایت فیلم را از آهنگ شنید و لذت برد، این مسئله ای است که کمتر در موسیقی همراه با فیلم (در ایران) به آن توجه میشود، گاهی آهنگهایی منتشر شده که واقعا زیبا بودند اما هیچ ارتباطی با داستان فیلم نداشتند.

خبرنگار: قائم شهمرادی

خداحافظی تلخ, شهرزاد, محسن چاووشی, سریال شهرزاد, افسار, کجایی, همخواب,
آمار بازدید : 1,969
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500