ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 18 اسفند 1394 - ساعت 14:46:29
چاپ خبر

بازگشت پاپ به برج میلاد / مازیار فلاحی و دنگ شو روی صحنه می‌روند

برنامه‌های ویژه نوروز با عنوان ˝نوروزگار˝ از دوم تا دوازدهم فروردین‌ماه سال آتی در برج میلاد برگزار خواهد شد.

بازگشت پاپ به برج میلاد / مازیار فلاحی و دنگ شو روی صحنه می‌روند

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، نشست خبری ویژه‌برنامه‌های نوروزی ظهر روز دوشنبه 17 اسفندماه با حضور علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد در سالن وی‌آی‌پی برج برگزار شد. 

بعد از قرائتی آیاتی چند از قرآن کریم، تیزری چهار دقیقه‌ای از نمایشگر داخل سالن پخش شد و سایت برج میلاد همزمان با برگزاری این نشست رونمایی شد.

علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد تهران در ابتدای این نشست خبری ضمن مرور برنامه‌های سال اخیر گفت: ما در سال گذشته به تمام وعده‌ها و برنامه‌هایمان عمل کردیم. سال آینده هم هم با کمک کارشناسان برنامه‌ریزی‌های مدونی را تدارک دیده‌ایم و میزبان شهروندان تهرانی، مسافران نوروزی و گردشگران خواهیم بود.

مدیرعامل برج میلاد اضافه کرد: برنامه‌های ما در سه بخش شهر تهران، کشور و بین‌المللی برگزار خواهد شد. اولویت ما در وهله اول ارائه خدمات با بهترین کیفیت و نزدیک به استانداردهاست. سعی کردیم در مقایسه با سال گذشته کاستی‌ها را تا حد امکان تأمین کنیم.

وی افزود: این اجراها با عنوان "نوروزگار" و شامل کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌های آموزشی، فکری و فروشگاهی است. پرفورمنس، فیکس پانتومیم و موسیقی اقوام هم جزو برنامه‌هایی است که در محوطه برج میلاد برگزار خواهد شد. ساعت برگزاری برنامه‌ها از 9 صبح الی 22 شب ادامه خواهد یافت.

شریفی در ادامه نشت خبری به بازگشت کنسرت‌های پاپ اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز فضای برگزاری کنسرت در شهر تهران فراهم نبود موافقت شد که چهار یا پنج شب کنسرت موسیقی داشته باشیم که علاقه‌مندان موسیقی نیز بتوانند از این امکان استفاده کنند. این کنسرت‌ها فعلاً با اجرای مازیار فلاحی و گروه دنگ شو قطعی شده است.

او ادامه داد: جا دارد اعلام کنم که ما هیچ مشکلی با موسیقی نداریم و مخالف موسیقی هم نیستیم، در برنامه‌ریزی‌هایی که برج میلاد داشته است، طی سال گذشته تعدادی کنسرت از انواع مختلف موسیقی برگزار شده است. اما با توجه به کثرت برنامه‌هایی که در برج میلاد برگزار می‌شود، زمان خاصی برای اجرای کنسرت نداریم و هنوز هم درباره اینکه برج میلاد در طول سال 95 چه تصمیمی خواهد گرفت، به نتیجه‌گیری نرسیده‌ایم.

او در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره افزایش تعرفه‌ها هم گفت: هنوز بخشنامه‌ای درباره افزایش تعرفه در بخش کنسرت ارائه نشده است، اما به احتمال زیاد تا 20 درصد افزایش را خواهیم داشت.

"نوروزگار" از دوم تا دوازدهم فروردین‌ماه سال آتی همه‌ روزه از ساعت 9 صبح الی 22 شب در برج میلاد برگزار خواهد شد.

مازیار فلاحی, دنگ شو, برج میلاد, نوروزگار, کنسرت,
آمار بازدید : 1,060
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500