ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 - ساعت 10:52:32
چاپ خبر

افشاگری افشین سیاه پوش در رابطه با وعده دروغین اجرای کنسرت در اتریش

افشين سياه پوش ترانه سرا و خواننده با سابقه موسيقى پاپ از دلايل برگزار نشدن کنسرت اتريش پرده برداشت.

افشاگری افشین سیاه پوش در رابطه با وعده دروغین اجرای کنسرت در اتریش

رادیو پدیده : مدتی قبل افشین سیاه پوش ترانه سرا و خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، خبر از اجرای کنسرت در تاریخ دهم اسفندماه جاری،به همراه شخصی به نام "پ.راد" در جشنوارهای واقع در کشور اتریش را داد. کنسرتی که هیچ وقت برگزار نشد.

 با افشین سیاهپوش پیرامون دلایل عدم اجرای این کنسرت و حاشیه های آن گفت و گویی داشته ایم که صحبت هاى ايشان را در زیر می خوانید:

حدود سه ماه پیش آقایی به نام "پ.راد" به من پیشنهاد همکاری داد مبنی بر اینکه قراره یک سری مسابقات در يک سالن شش هزار نفره در گرتس اتریش برگزار شود و  در اين جشنواره برنامه اجرا کنیم. ايشان به گفته  خودشان در اين مسابقات پنج بار رتبه اول را کسب کرده و جزء 195 نخبه برتر موسیقى جهان هستند و امسال که قراره با من به صورت مشترک اجرا داشته باشند آخرین سال حضورشان خواهد بود و بعد از آن قرار است که عضو هيئت داوران این جشنواره شوند. ايشان به گفتند که در يک برهه زمانى رهبر ارکستر وین هم بوده اند، خب در اين بين يک سرى رزومه ها از خودشان و سابقه فعاليت هایشان و همچنين يک سرى مصاحبه هايى که در اين خصوص داشتند به من ارائه دادند، البته اين را هم عرض کنم تمام اين رزومه ها و مصاحبه ها به صورت فارسى و داخل وبلاگ هاى شخصى بودند.

در هر صورت به خاطر سادگی خودم و صداقتی که هميشه داشتم و دارم، اين حرف ها و اين ماجرا را پذیرفتم و اطمينان کردم، ما در اين مدت به صورت مداوم جلسات تمرین برگزار می کردیم.

 من تعدادى از شعرهای حضرت حافظ را آهنگسازى کرده بودم و در حال آماده سازى اين قطعات براى اين اجرا بودم تا اولين بار در اين کنسرت از اين قطعات رونمايى کنم و قرار بر این بود ايشان نوازندگی گیتار ارکستر رو برعهده بگیرند و حتى می گفتند من در اتريش هم یک سری نوازنده دارم که همگی از شاگردهاى خودم هستند و براى ارکستر از وجودشان بهره خواهيم برد.

خود ايشان هم چند جلسه در اين تمرين ها شرکت کردند و جالب اينکه براى يک بار هم دست به ساز نشدند. به گفته خودشان يکى از بهترين نوازنده هاى گيتار و سه تار دنيا هستند. به هرحال ما بى توجه به اين موضوع جلسات تمرين را روزانه تا ديروقت ادامه داديم.

متاسفانه دو سه روز قبل از قرار روز رفتن رفته رفته، شک هایمان نسبت به اين آدم و حرف هایش بيشتر شد. یکی از دوستان من که به زبان آلمانی مسلط است، یک گفت وگوی کوچک به زبان آلمانی با اين آقا کرد اما او متوجه حرف دوستمان نشد. ايشان که به گفته خودشان 16 سال در آلمان بودند، مگر می شود 16 سال در کشوری زندگى کرده باشى ولی زبان آن کشور را متوجه نشوی؟ تا اینکه دو سه روز مانده به رفتن موبایل ایشان قطع شد و من را  هم بلاک کردند و کلا از صفحه اینستاگرام پاک شدند و ... . جالب اینجاست که اصلا سالنی به اين اسم و چنین جشنواره اى وجود خارجى ندارد.

حقيقتش برایم سخت است و دلم می سوزد  براى اين همه نوازنده که در اين مدت به وعده  اجرا در اروپا دور هم جمع کرديم و انرژى و وقت و عمرى که هدر رفت، من آدمى نيستم که بخواهم به این صورت افشاگرى کنم ولی  از آنجا که جامعه موسيقى ما کوچک و در عين حال فوق العاده آسيب پذير هم هست حداقل معرفى چنين افرادى به جامعه موسيقى و هنرمندان جوان باعث مىشود که  دست امثال این افراد سود جو از موسيقى کوتاه شود و شاهد چنین اتفاق هايى نباشيم، جامعه موسيقى به اندازه  کافى مظلوم بوده و هست و هميشه مشکلات خاص خودش را داشته است.

عکس و مصاحبه: افشین رضایی
آمار بازدید : 1,204
تعداد نظرات (1)
?
احمدی
8 سال و 40 روز و 20 ساعت و 59 دقیقه و 36 ثانیه قبل

افشین سیاه پوش از بهترین ترانه سرا ها و موزیسین هاست ...
واقعا حقش تو موسیقی پایمال شده ...

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500