ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394 - ساعت 07:52:37
چاپ خبر

ادای دین عجم به رگ و ریشه شان

عجم ها اولین آلبومشان را با نام «رگ و ریشه» رونمایی کردند.

ادای دین عجم به رگ و ریشه شان

رادیوپدیده_ این گروه موسیقی که بهتازگی مجوز فعالیت و انتشار اولین آلبوم خود را با نام رگ و ریشه دریافت کرده اند در روزهای اول انتشار آلبومشان با استقبال کم سابقه مخاطبین و رسانه ها قرار گرفته اند.
این برنامه با حضور اعضای گروه عجم و جمعی از هواداران برگزار شد و گرشا رضایی و حسن علیشیری از جمله شخصیت های شاخص حاضر در برنامه بودند.
امین عجمی سرپرست گروه عجم در ابتدای صحبت های خود از به وقوع پیوستن آرزوی خود بعد از چهار سال فعالیت و حضور رسمی خود در فضای مجاز کشور صحبت کرد.
وی از بزرگان موسیقی محلات قدردانی و از لزوم حضور خود و گروه خود به عنوان یک موسیقی مردمی در بین مردم صحبت کرد که  جو صمیمانه حاکم بر این نشست موجب شد اشک شوق این عضو عجم سراریز شود.
 تهیه کننده این آلبوم از سومین رونمایی خود در سال جدید و پس از شهرام شکوهی و گرشا رضایی ابراز خوشحالی کرد.
 مرتضی دلیری افزود: مجوز های انتشار آلبوم سه ماه پیش گرفته شده بود و به دلیل تاخیر در کارهای میکس نهایی و مشکلات نشر با تاخیر مواجه شدیم.
وی در خصوص زمان برگزاری اولین کنسرت گروه عجم از تلاش برای برگزاری در شش ماهه اول سال و پس از طی کردن مراحل قانونی خبر داد.
نریمان اکرمی دیگر عضو این گروه ابراز خوشحالی کرد که نقد یا تمجید از آلبوم به منزله شنیده شدن آلبوم است که جای تقدیر از مخاطبان دارد.
امین عجمی علت راه اندازی را کمبود چنین موسیقی در فضای محل زندگی خود در انگلیس دانست و افزود: ما سعی کردیم آنچه از نظر شنونده دوست داشتیم بشنویم را اجرا کنیم.
عجمی در خصوص مفاهیم اجتماعی آلبوم خود گفت: سعی داشتیم با استفاده از فولکلورهای قدیمی و بیت های قدیمی مطالب بروز و نقد اجتماعی داشته باشیم.
آرش فیاضی دیگر عضو این گروه از راه اندازی صمیمانه این گروه صحبت کرد و مهمترین دلیل گرد هم آمدن گروه را بحثهای دوستانه دانست.
دلیری تهیه کننده این آلبوم از میرزایی مدیر شهرکتاب ابن سینا برای حمایت مالی در هزینه های آلبوم و تهیه کنندگی در این اثر و برگزاری مراسم رونمایی قدردانی کرد.
امین عجمی سرپرست گروه درباره نوازنده های گروه خود در کنسرتهایشان از حضور نوازندگان داخلی خبر داد و این مسئله را یکی از مزیت های حضور میدانی خود در ایران دانست.
او در ادامه صحبت های خود گفت: خودمان را در حد اعلام فراخوان و تست گرفتن نمی دانیم ولی اگر با نوازنده ای آشنا شویم حتما استفاده خواهیم کرد.
عجمی در خصوص همکاری با ارکستر های داخلی بزرگ گفت این مساله افتخار بزرگیست ولی فعلا برنامه ای برای چنین اجرایی با گروه عجم نداریم.
لازم به ذکراست امین عجمی از جمع آوری قطعاتی برای آلبوم بعد خود صحبت کرد و آرش فیاضی در خصوص سبک، گروه عجم را موسیقی فولکلوری دانست که بروز و بهنگام است.
ضمن اینکه دلیری در خصوص حواشی آلبوم گفت همیشه به هرکاری انتقاداتی هست و دلیلی به پاسخگویی نیست،روند قانونی این آلبوم طی شده است.

خبر: سید حسین احمدی

در ادامه میتوانید عکس های افشین رضایی را ازاین مراسم ببینید:

عجم, رگ وریشه, موسیقی, تلفیقی, رونمایی, گرشارضایی, حسن علیشیری,
آمار بازدید : 1,303
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500