ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Chief Editor
|
تاریخ : پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 - ساعت 20:28:54
چاپ خبر

بهترین شروع سیروان در بندرعباس

کنسرت های نوروزی قطب اول موسیقی ایران از 2 فروردین با درخشش سیروان خسروی آغاز شدند.

بهترین شروع سیروان در بندرعباس

رادیو پدیده – با آغاز سال 1395، دوم فروردین سریال جدید کنسرت های موسیقی بندر عباس هم شروع شدند.

اولین خواننده ای که در سال جدید  قطعاتش را در بندر عباس اجرا کرد سیروان خسروی بود، این کنسرت در حضور بیش از 1400 نفر، 2 فروردین ماه در موحطه ی باز هتل هرمز آغاز شد.

خواننده ی آلبومهای «تو خیال کردی بری»، «ساعت 9» و «جاده ی رویاها» که اجرای پیشینش در شهر شرجی و گرما به شهریور 93 برمی گردد، 17 اجرای خود در بندر عباس را با آهنگ محبوب «تو خیال کردی بری» با حضور گرم و پرشور هوادارانش آغاز کرد.

وی در ادامه به اجرای قطعات «به همین زودی»، «کجایی تو»، «عاشقتم» پرداخت، اما اوج هیجان کنسرت زمانی بود که سیروان آهنگ «اگه تو مال من نیستی» را اجرا کرد، همخوانی بلند و گرم مردم حاضر در کنسرت با این آهنگ مهر تاییدی بر این مسئله بود که؛ مردم بندر عباس علاقه ی شدیدی به سیروان خسروی و موسیقی های ریتمیک و پر هیجانش دارند.

«خاطرات تو» هم از کارهای محبوب احساسی سیروان بین هوادارانش بود، فکرش را بکنید بیش از 1000 نفر یکصدا می خواندند: تو راحت از عشقم گذشتی و بازم، من آرزوم اینه برگردی پیشم ...

خواننده تیتراژ سریال «ساختمان پزشکان» آهنگ «من عاشقت شدم» را هم در این کنسرت اجرا کرد و با استقبال طرفدارانش از این آهنگ بار دیگر ثابت کرد حالا حالاها قطعاتش ماندگار خواهند ماند.

وی کنسرتش را با آهنگ های «بازم بتاب»، «دلم گرفته» و قطعه پر هیجان «یه روزی میای» ادامه داد و در نهایت با آهنگ «دوست دارم زندگی رو» کنسرت پرشور و هیجانش را به پایان رساند.

این اجرا به قدری برای سیروان خسروی دلچسپ بود که وی پس از کنسرت اعلام کرد: این کنسرت بهترین شروع ممکن برای سال 95 بود.

 

خبرنگار: قائم شهمرادی

عکاس: مرتضی ذاکری

آمار بازدید : 1,278
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500