ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 16 فروردین 1395 - ساعت 13:25:51
چاپ خبر

به «چمدون تو» امیدوار هستم/ احتمالا قبل از ماه مبارک رمضان می‌آییم

این اولین آلبومی است که خودم دوستش دارم و به آن امیدوار هستم.

به «چمدون تو» امیدوار هستم/ احتمالا قبل از ماه مبارک رمضان می‌آییم

مهدی یغمایی خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آلبوم جدید خود چنین گفت: ما سعی می‌کنیم آلبوم «چمدون تو» را تا قبل از ماه مبارک رمضان منتشر کنیم. در غیر این صورت فکر می‌کنم برای اوایل تابستان منتشر خواهد شد؛ چون کارهای آلبوم تمام شده است، میکس و مستر نهایی را هم آرش پاکزاد بر عهده دارد.

وی درباره افرادی که در ساخت این آلبوم همکاری داشته‌اند نیز بیان کرد: ترانه‌سراها: بابک بابایی، حمید ولدبیگی، النا باقرزاده، پیمان طالبی، پریا صوفی‌پور هستند. ملودی کار از مهدی یغمایی، حسام ناصری، امین قباد، علیرضا قرایی‌منش، وحید پویان و تنظیم‌کننده کارها علایی، حسام ناصری، فرزاد ماهان، علیرضا جعفری و هومن آزما هستند.

یغمایی ادامه داد: من به دلیل اینکه پروسه مجوز طولانی شد، دو قطعه دیگر را به آلبوم اضافه کردم که عوامل یک قطعه از آن بابک بابایی(ترانه)، وحید پویان (ملودی)، مهرزاد احمدزاده (تنظیم) و قطعه دیگر را علی بحرینی (ترانه)، رامرزی (ملودی) ساخته‌اند.

وی در مورد فضای آلبوم نیز اظهار داشت: این آلبوم دارای ١٤ قطعه است که حدود دو سال بر روی آن زمان گذاشته و آن‌ها را از بین ٣٥ قطعه انتخاب کرده‌ام که دارای محتوای عاشقانه غمگین و مثبت است؛ البته چند قطعه هم وجود دارد که از نظر تنظیم و ملودی یک مقداری خاص‌تر است که کمتر از من شنیده شده ولی در مجموع می‌توانم به جرات بگویم که این اولین آلبومی است که خودم دوستش دارم و به آن امیدوار هستم.

این خواننده در پایان صحبت‌های خود درباره تیزر آلبوم گفت: این کار بر عهده سبحان فرزانه است که دارای یک فضای رئال همراه با جلوه‌های ویژه است که در شمال کشور ضبط شده است.

مهدی یغمایی, شب کوک, چمدون تو, پاپ,
آمار بازدید : 1,086
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500