ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 - ساعت 13:13:52
چاپ خبر

کنسرت- تئاتر ˝غم نومه فریدون˝ فراخوان داد

پیمان قدیمى نویسنده و کارگردان پروژه چند رسانه اى ˝غم نومه ى فریدون˝ به آهنگسازى حسین علیزاده پیش تولید فازِ كنسرت ـ تئاتر این اثر را با انتشار فراخوان بازیگری آغاز کرد.

کنسرت- تئاتر ˝غم نومه فریدون˝ فراخوان داد

به گزارش هنرآنلاین، به دنبال اجرای کنسرت-تئاتر "غم نومه ى فریدون" پیمان قدیمى براى تكمیل گروه بازیگران خود در فراخوانى از افراد مستعد و واجد شرایط دعوت به همكارى كرد.

در پروژه‌ی "غم نومه فریدون" كه سال جارى در مدیوم و فازهاى مختلف منتشر خواهد شد بازیگران و صداپیشگانى نظیر صابر ابر، فرهاد اصلانى، امیر جعفرى، سیامك صفرى، حبیب رضایى، ژاله علو، فاطمه معتمد آریا، آیدا شاملو و زنده یاد مرتضی احمدى ایفای نقش کرده‌اند.

علاوه بر این، برای اجرای کنسرت-تئاتر این پروژه که به زودی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت، بنا است علاوه بر هنرمندان فوق از بازیگران مستعد دعوت به همکاری شود. محدوده‌ی سنى هجده تا سى سال، تمركز و تخصص در زمینه‌ی فیزیكال تئاتر، توانمندی‌های بدنى و درك و شناخت هنرهاى تجسمى از پارامترهاى انتخاب و حضور در گروه بازیگران این پروژه است."

علاقه‌مندان به شرکت در کنسرت- تئاتر "غم نومه فریدون" به تهیه كنندگى پیمان قدیمى و مهرداد بهاالدینى می‌توانند تا تاریخ ٢٨ فروردین ماه، عكس تمام قد و کارنامه‌ی هنرى خود را به تلگرام شماره تماس ٠٩٢١١٨٨٤٩٧٩ ارسال نمایند تا پس از بررسى و تأیید گروه كارگردانى، از برگزیدگان براى حضور در جلسه‌ی نهایى انتخاب (اودیشن) دعوت به عمل آید.

غم نومه فریدون, کنسرت, تئاتر, پیمان قدیمی, حسین علیزاده,
آمار بازدید : 855
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500