ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 فروردین 1395 - ساعت 14:28:18
چاپ خبر

داریوش مهرجویی: قطعه «کجایی» برای«سنتوری، مرد پائیزی» ساخته شده بود

داریوش مهرجویی کارگردان سنتوری مرد پاییزی نسبت به آخرین مصاحبه محسن چاووشی واکنش نشان داد.

داریوش مهرجویی: قطعه «کجایی» برای«سنتوری، مرد پائیزی» ساخته شده بود

صبح امروز روزنامه «اعتماد» صحبت های این کارگردان مطرح سینمای ایران را منتشر کرده و مهرجویی در این صحبت، ادعا کرده قطعه «کجایی» برگرفته از فيلمنامه «سنتوري، مرد پاييزي» و جزو قطعاتي بوده است كه براي فيلمنامه اين اثر در نظر گرفته شده بود.

مهرجويي در پاسخ به اين سوال که باتوجه به اينكه قطعه «کجایی» پيش‌تر منتشر شده است آيا بازهم امكان همكاري او با چاووشي در اين فيلم وجود دارد، ضمن ابراز اميدواري از حضور چاووشي در اين فيلم اعتقاد داشته: «ما خيلي حس‌هاي مشتركي داريم و حضور او در فيلم و پرداختن به آن حس‌هاي مشترك اتفاق خوبي است.»

مهرجویی همچنین صبح امروز در گفتگو با روزنامه «وقایع اتفاقیه» گفته: «آقای چاوشی به طور غیرمستقیم به گوش من رساندند که تمام این سروصداها بی خود بوده و ساخته ذهن خبرنگارانی است که بعضی هایشان فقط به دنبال تنش و تضاد هستند. این اخباری که منتشر شد، مبنی بر اینکه قرار است در قسمت دوم من با حامد بهداد همکاری کنم و ... همه کذب محض بود. هیچ کس چنین حرفی نزد و من اصلا نمی دانم این حرف ها از کجا آمد. شاید خودشان هم نمی دانند با ساختن چنین اخباری چقدر ضرر می زنند.هم بهداد و هم رادان را از من می‌رنجانند و من هم از همه جا بی‌خبر. یا برای مثال آن خبری که گفته شد مهرجویی گفته هیچ کدام از منتقدان فهم ندارند. واقعا تاسف برانگیز است که عده ای برای شهرت و سروصدای کاذب، تن به هر کاری می دهند.»

مهرجویی درباره چاوشی هم گفته:«این روزها محسن چاوشی با خواندن ترانه‌های سریال "شهرزاد" توجه همه را دوباره به خود جلب کرده است. من فیلمنامه "سنتوری2" را قبل از سریال "شهرزاد" برای آقای چاوشی فرستادم و خواستم بخواند و بداند ماجرا از چه قرار است. به نظر من چاوشی حس قوی و خیلی قشنگی دارد که باید ویژه اش کرد و من فکر می‌کنم انرژی‌های من و چاوشی با هم جور است و می‌توانیم با همدیگر کارهای خوبی کنیم. امیدوارم این شایعات و این حرف های دروغینی که منتشر شد، اثری روی رابطه ما نگذارد و بتوانیم در "سنتوری2" باز هم با هم کار کنیم.»

با صحبت های جدید کارگردان «سنتوری» به نظر می‌رسد برخی مذاکرات پشت پرده برای حضور چاوشی در «سنتوری، مرد پائیزی» صورت گرفته است ولی این خواننده که پیش از این به شدت مورد حمله مهرجویی قرار گرفته بود، هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.
 
و اما درباره سنتوری مرد پاییزی
قصه اين فيلم (سنتوری، مردپائیزی)به همان شخصيت سنتوري پس از چند سال اختصاص دارد؛ شخصيتي كه اعتيادش را ترك مي‌كند و حالا اتفاقات جديدي براي او رخ مي‌دهد. بر اساس شنیده ها ليلا حاتمي، بيتا فرهي و بهرام رادان از جمله بازيگراني هستند كه در اين فيلم حضور دارند، هرچند در مقطعی بعضی از این بازیگران، خبر حضور در این فیلم را رد کردند. همچنين خوانندگان جواني در اين فيلم حضور دارند كه در حال حاضر مهرجويي ترجيح مي‌دهد نامشان را اعلام نكند. يك گروه موسيقي با نام «لعنتي‌ها» هم در كار حضور دارند. از همين روي به گفته مهرجويي اين فيلم كاري فني و سرشار از موسيقي و آواز و تفكر است و در ژانر اجتماعي قرار مي‌گيرد و همچنان درونمايه اصلي فيلم معضل اعتياد و مشكلات ناشي از اعتياد است.
 

داریوش مهرجویی, سنتوری, محسن چاووشی, کجایی,
آمار بازدید : 1,109
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500