ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 25 فروردین 1395 - ساعت 15:22:30
چاپ خبر

دومین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» در تالار رودکی برگزار می شود

دومین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» با حضور تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی اصیل ایرانی و تقدیم اجرا به استاد محمدرضا شجریان در تالار رودکی برگزار می شود.

دومین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» در تالار رودکی برگزار می شود

به گزارش موسیقی فارس،  دومین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» با حضور تعدادی از خوانندگان صاحب نام و مطرح موسیقی ایرانی ساعت 21  روزهای 28 و 29 اردیبهشت ماه با تقدیم اجرا به استاد محمدرضا شجریان به پاس سال ها فعالیت در عرصه موسیقی در تالار رودکی تهران برگزار می شود.
در این ویژه برنامه که به تهیه کنندگی افشین معصومی برپا خواهد شد، وحید تاج، پوریا اخواص، حسین علیشاپور و امیر اثنی عشری  همراه با نوازندگان قطعاتی را در قالب بداهه خوانی و بداهه نوازی برای مخاطبان اجرا می کنند، این در حالی است که علیرضا هیربد، قاسم رحیم زاده، محمد آدینه و سعید نایب محمدی هنرمندانی هستند که به عنوان نوازنده در این کنسرت حضور دارند.
اولین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» زمستان 93 با حضور هنرمندانی چون طینوش بهرامی، حسین علیشاپور، رسول رهو و محمد آدینه در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد که این کنسرت با استقبال قابل توجه مخاطبان رو به رو شده بود.
دومین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» که هم اکنون در مرحله اخذ مجوز قرار دارد، ساعت 21 روزهای سه شنبه 28 و چهارشنبه 29 اردیبهشت به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در تالار رودکی میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود، این در حالی است که بلیت فروشی کنسرت از طریق سامانه «ایران کنسرت» انجام خواهد شد.

ویژه برنامه, شب ساز وآواز, محمدرضاشجریان, تالار رودکی,
آمار بازدید : 1,109
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500