ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 30 فروردین 1395 - ساعت 11:21:42
چاپ خبر

محمد معتمدی از بیمارستان مرخص شد

«محمد معتمدی» -خواننده موسیقی ایرانی- که به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود، صبح امروز بعد از بیمارستان مرخص شد، هر چند به گفته‌ی پزشکان، همچنان تحت مراقبت‌ قرار خواهد داشت.

محمد معتمدی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش رادیوپدیده به نقل ازموسیقی ما، معتمدی به تازگی تور گسترده‌ای را در اروپا و امریکا انجام داده و فشارهای ناشی از این ماجرا، به بیماریش منجر شده است. پزشکان اجازه‌ی یک ماه برگزاری کنسرت را به این خواننده نداده‌اند و این در حالی است که او قرار بود اواسط اردیبهشت ماه همراه با «حسین علیزاده» و گروه «هم‌آوایان» در  کرمانشاه به اجرای برنامه بپردازد.

به گزارش سایت موسیقی ما، طبق آنچه این خواننده می‌گوید ریتم نامظنم قلب، عامل بستری شدن او در بیمارستان بوده است. او به تازگی با پایان گرفتن ساخت موسیقی متن سری جدید مستند «ایران»، تیتراژ این سریال را خوانده است. این در حالی است که او همچنین تور کنسرت‌های آمریکایش را با عنوان پروژه «قصیده» آغاز کرده و علاوه بر اجرا مرکز هنری «کلیولند» در تالارهایی چون کارنگی هال نیویورک، لایسنرهال واشنگتن دی سی و مرکز فرهنگی هنری برکلی بوستون کنسرت هایی را برگزار کرد.

کنسرت قصیده بر اساس قابلیت‌های مشترک موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی فلامنگوی اسپانیا شکل گرفته که آهنگسازی بخش ایرانی این پروژه بر عهده خود او بوده است و سینا جهان آبادی و حبیب مفتاح به عنوان نوازندگان ایرانی گروه را همراهی کرده‌اند. پروژه قصیده تاکنون در رویدادهایی چون فستیوال فلامنكوی خِرِز(جنوب اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی سویل(جنوب اسپانیا)، فستیوال مورگن لند (اوسنابروك – آلمان)، فستیوال فلامنكوی آمستردام، تئاتر رازا (اوترخت- هلند)، فستیوال فلامنكوی مادرید (اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی رُم- ایتالیا، سالن بزرگ موزیك خِبا آمستردام و فستیوال كرِمس اتریش اجرا داشته است.

محمدمعتمدی, موسیقی, بیمارستان, کنسرت, اروپا,
آمار بازدید : 979
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500