ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - ساعت 12:47:20
چاپ خبر

کنسرت خیریه ارکستر ملی به تعویق افتاد/ اجرا در ماه مبارک رمضان

کنسرت خیریه ارکستر موسیقی ملی به مدیریت هنری فرهاد فخرالدینی که قرار بود نیمه اردیبهشت ماه امسال به رهبری مهمان لوریس چکناوریان در تالار وحدت برگزار شود، به تعویق افتاد.

کنسرت خیریه ارکستر ملی به تعویق افتاد/ اجرا در ماه مبارک رمضان

حسن عمیدی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل تعویق اجرای کنسرت خیریه ارکستر موسیقی ملی گفت: طبق اخباری که از سوی بنیاد رودکی و رسانه ها منتشر شد، قرار بر این بود که این کنسرت در قالب یک برنامه مشارکتی توسط بنیاد فرهنگی هنری رودکی، وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی و سازمان بهزیستی در راستای فعالیت های انسان دوستان و خیریه نیمه اردیبهشت ماه برگزار شود که با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و پیش بینی مشارکت بیشتر مردم برای حضور در برنامه های خیریه این کنسرت به تعویق افتاده و ما در ماه رمضان میزبان علاقه مندان خواهیم بود.

وی ادامه داد: این برنامه های موسیقایی با حضور افتخاری لوریس چکناواریان به عنوان رهبر مهمان ارکستر موسیقی ملی همراه خواهد بود و عواید حاصل از فروش بلیت در اختیار موسسات خیریه قرار می گیرد.

پیش از انتشار خبر حضور لوریس چکناوریان در ارکستر موسیقی ملی برای این کنسرت خیریه از حضور وی در ارکستر سمفونیک تهران به عنوان رهبر مهمان یاد شده بود که بعد از مدتی این حضور به ارکستر موسیقی ملی انتقال پیدا کرد.

ارکسترملی, ماه رمضان, اجرا, خیریه, فرهادفخرالدینی, لوریس چکناواریان,
آمار بازدید : 813
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500