ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - ساعت 14:18:08
چاپ خبر

آغاز یک گردهمایی آوازی در رودکی/ به آواز بی‌مهری می‌کنند

اولین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» به خوانندگی پوریا اخواص و وحید تاج سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در حالی میزبان مخاطبان بود که شرکت کنندگان از بی مهری به آواز انتقاد کردند.

آغاز یک گردهمایی آوازی در رودکی/ به آواز بی‌مهری می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اولین ویژه برنامه «شب ساز و آواز» به خوانندگی پوریا اخواص و وحید تاج  سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در حالی میزبان مخاطبان خود در تالار رودکی بود که شرکت کنندگان در این ویژه برنامه از بی مهری به آواز ایرانی و مشکلات پیش روی این فضای هنری انتقاد کردند. همچنین در اولین شب از این ویژه برنامه پوریا اخواص با نوازندگی تار محمد آدینه و نوازندگی تمبک محمدرضا شرایلی قطعاتی را در قالب بداهه نوازی اجرا کردند.

اخواص قبل از آغاز برنامه خود خطاب به تماشاگران ضمن معرفی گروه اجرایی این برنامه و آرزوی سلامتی برای محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی گفت: این برنامه یک گردهمایی آوازی است که به هر صورت از قانون مندی کنسرت ها بهره مند نیست و فضایی است که هنرمندان فعال عرصه موسیقی به ویژه خوانندگی علاقه زیادی به آن دارند.

وی ادامه داد: این کنسرت با تمام مشکلات موجود حوزه موسیقی می تواند مقدمه ای برای فراهم کردن فضایی بیشتر و گسترده تر در حوزه آواز ایرانی باشد. به هر حال امیدوارم با اینکه بنده سرماخورده هستم این برنامه قبول طبع شما مخاطبان عزیز قرار بگیرد.

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی نیز دومین هنرمندی بود که در بخش دوم این برنامه قطعاتی را به صورت بداهه با همراهی تار قاسم رحیم زاده اجرا کرد.

این هنرمند قبل از اجرای برنامه به تماشاگران گفت: بسیار خوشحالم که امروز میزبان شما مخاطبان عزیز هستم و در روزگاری که به ساز و آواز بی مهری های زیادی شده این حضور می تواند باعث خوشحالی من و گروهی باشد که این ویژه برنامه تخصصی را برای دوستداران موسیقی آماده کرده اند چراکه شما همواره نشان دادید که همراه خوبی برای موسیقی هستید.

این خواننده افزود: دوست دارم از همین جا برای استاد محمدرضا شجریان که طی سال های گذشته زحمت زیادی برای آواز ایرانی کشید، آرزوی سلامت کنم و شما عزیزان نیز شب خوبی را پیش رو داشته باشید.

فاضل جشمیدی، کامبیز گنجه ای، امیراثنی عشری، حمید بهروزی نیا، حسین علیشاپور، مهدی رستمی از جمله هنرمندانی بودند که در این برنامه حضور داشتند.

ویژه برنامه «شب ساز و آواز» که به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت افشین معصومی برگزار می شود ساعت ۲۱ روز ۲۹ اردیبهشت ماه نیز با هنرمندی امیر اثنی عشری، سعید نایب محمدی ، حسین علیشاپور و مهدی رستمی در تالار رودکی برگزار می شود.

گردهمایی, آواز, پوریااخواص, وحیدتاج, شب سازو آواز,
آمار بازدید : 922
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500