ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 - ساعت 13:00:25
چاپ خبر

شکایت کرده‌ایم و متخلفین را به دادگاه می‌کشانیم

انتشار و بازنشر یک مجموعه تصویری با حضور ستاره‌های پاپ، با اعتراض تند و تهدید به پیگیری قضایی هنرمندان این حوزه رو‌به‌رو شده است.

شکایت کرده‌ایم و متخلفین را به دادگاه می‌کشانیم

به گزارش «موسیقی ما»، انتشار یک مجموعه تصویری غیرمجاز که به شکلی غیرحرفه‌ای از موزیک ویدئوهای هنرمندان پاپ تشکیل شده، با اعتراض برخی چهره‌های سرشناس این حوزه مواجه شده است. موزیک ویدئوهایی که از خواننده‌های پاپ در فضای مجازی منتشر شده و تصاویری تدوین شده از کنسرت این خواننده‌ها -که احتمالاً با موبایل ضبط شده و کیفیت پائینی دارد- در این مجموعه گنجانده شده و با یک تدوین مبتدیانه و از سوی یکی از شرکت‌های معتبر حوزه پخش آثار موسیقی، بار دیگر در بازار بازنشر شده است.
 
پیگیری خبرنگار سایت «موسیقی ما» از عامل تولیدی این اثر به نتیجه روشنی ختم نشد و تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه حاضر به گفتگو درباره این اتفاق نشد. او در صفحات شخصی‌اش درباره این اثر نوشته بود: «برای تولید این اثر دو ماه وقت صرف شد ولی دو سال برای مجوزهایش وقت صرف شد.»
 
وکیل یکی از خواننده‌های سرشناس حوزه موسیقی نیز ساعاتی قبل ضمن تأیید خبر این سوءاستفاده به «موسیقی ما» گفت: «از عوامل تولید و عرضه این مجموعه شکایت کرده‌ایم و آنها را به دادگاه می‌کشانیم و فعلاً با توجه به شرایط قضایی پرونده، نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.»
 
ایرج و احسان خواجه‌امیری، سیروان خسروی، شهرام شکوهی، رضا صادقی و... از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه، آثاری از آنها منتشر شده و خبرنگار «موسیقی ما» پس از پیگیری از این چهره‌ها، به شکایت حقوقی و قضایی این هنرمندان از صاحب‌امتیازان این مجموعه پی برد که در روزهای آینده اخبار و اطلاعات دقیق‌تری از آن در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

شکایت, انتشار, بازنشر, پاپ, موسیقی,
آمار بازدید : 1,083
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500