ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 - ساعت 13:28:55
چاپ خبر

مرادخانی:برگزاری کنسرت‌ها را بلامانع می‌دانیم

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنا به وظایف و تشخیص کارشناسی برگزاری کنسرت‌ها را بلامانع می‌دانیم در این راستا تعاملات‌مان را آنقدر زیاد می‌کنیم که کنسرت‌ها لغو نشوند.

مرادخانی:برگزاری کنسرت‌ها را بلامانع می‌دانیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان- علی مرادخانی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره پیران چنگی که در قوچان برگزار شد، اظهار کرد: من مسئول هنر کشور هستم و ما بنا به وظایف و تشخیص کارشناسی به نتایجی می‌رسیم که انجام این کار بلامانع است اما گاهی به دلایلی شاید اتفاقاتی بیفتد که در حیطه کار هنر نیست ولی از این به بعد تعاملاتمان را آنقدر زیاد می‌کنیم که این اتفاقات رخ ندهد.

وی در خصوص برگزاری کنسرت شهرام ناظری با تایید برگزاری کنسرت‌ها، گفت: آنگونه که من شنیده‌ام این برنامه مجوز داشته و امیدوارم از این به بعد هیچ مشکلی در این زمینه‌ها نداشته باشیم.

وی در خصوص مراحل قانونی مجوز اجرای کنسرت گفت:در جهت اجرای برنامه‌ای مانند کنسرت، مجموعه افرادی که در آن شهر کار می‌کنند از جمله خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و فرمانداری و دیگران شامل شورای تامین درگیر افتتاح برنامه شده و در آنجا موارد مصوب شده و کارها انجام می‌شود. مجموعه این اتفاقات همواره افتاده و تصویب و اجراها انجام شده و کاری که در نیشابور انجام شد به همین ترتیب مراحل خود را طی کرد و اداره ارشاد مجوز آن را نیز صادر کرده است.

مرادخانی, کنسرت, لغو, ارشاد, مجوز, موسیقی,
آمار بازدید : 893
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500