ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 2 خرداد 1395 - ساعت 13:00:34
چاپ خبر

شهرام ناظری: اعطای مجوز کنسرت نیشابور تحت فشار رسانه‌ها برای ما دل‌گرم‌ کننده نبود

کنسرت «ناگفته» در حالی در سالن گل نرگس شهر اصفهان بدون همراهی بانوان عضو ارکستر به روی صحنه رفت که اخبار پیرامون عدم اجازه برگزاری برنامه توسط این گروه در شهر نیشابور به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود.

شهرام ناظری: اعطای مجوز کنسرت نیشابور تحت فشار رسانه‌ها برای ما دل‌گرم‌ کننده نبود

به گزارش مای ریتم به نقل از موسیقی ما، استاد ناظری در شروع این کنسرت با اعتراض به سیاست سلیقه‌ای پیرامون تصمیم‌گیری در مورد برگزاری کنسرت موسیقی گفت: «جای بانوان عضو ارکستر ما خالی است و نباید فردی به خاطر جنسیت از ارائه هنرش منع شود. اتفاقی که درباره عدم اجازه برگزاری برنامه در نیشابور رخ داد برای همه ما مایوس‌کننده بود و در ادامه تصمیمی که برای برگزاری کنسرت در تاریخ دیگری تحت فشار رسانه‌ها صورت گرفت برای ما دلگرم‌کننده نبود.»

با پایان گرفتن صحبت‌های استاد شهرام ناظری، کنسرت «ناگفته» با قطعه آفرینش آغاز شد. در این کنسرت استادهای موسیقی شهر اصفهان هم به عنوان تماشاگر حضور داشتند که به شدت تحت تاثیر نحوه اجرا برنامه قرار گرفتند. وقتی اجرا به نیمه رسید «حافظ ناظری» با ابراز خوشحالی از اینکه برای مردم هنردوست و فرهیخته شهر اصفهان به اجرای برنامه می‌پردازد گفت: «عشق به مردم باعث شد که امشب در شرایطی که بانوان ارکستر، ما را همراهی نمی‌کنند برای شما به اجرای برنامه بپردازیم. من بر این باورم نباید در شرایط سخت و بروز موانع، پا پس کشید و مردم را از هنر محروم کرد، چرا که وقتی هنر جاری باشد راهش را با تمام دشواری‌ها باز خواهد کرد. به هر حال ما بر سر دو راهی انتخاب بین بد و بدتر بودیم. بد این بود که بدون همراهی بانوان به اجرای برنامه بپردازیم و نکته بدتر هم عدم برگزاری کنسرت در این شهر بود که ما به ناچار اولی را انتخاب کردیم. به هر حال اینکه در شهر هنرپرور و فرهنگ دوست اصفهان، بانوان نمی‌توانند به اجرای برنامه بپردازند بسیار تاسف‌برانگیز است که امیدوارم هر چه زودتر این مسئله حل شود.»
«حافظ ناظری» همچنین ادامه داد: «امیدواریم که موسیقی بیش از گذشته مورد حمایت مسئولین قرار بگیرد. این کنسرت در نهایت در میان استقبال کم‌نظیر مخاطبان به پایان رسید.»

اعضای ارکستر «ناگفته» عبارتند از پدرام فریوسفی ویلا، میثم مروستی ویلن، امین غفاری ویلن، سالار غفاربجویی ویلن‌سل، بابک غسالی عود، فرهاد صفری بم‎باژ و شهریار نظری دف.

ناگفته ها, کنسرت, شهرام ناظری, حافظ ناظری, ارکستر, نیشابور,
آمار بازدید : 1,094
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500