ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 خرداد 1395 - ساعت 13:22:45
چاپ خبر

رضا یزدانی آلبوم «دوئل در آینه» را منتشر کرد

آلبوم موسیقی «دوئل در آینه» جدیدترین اثر «رضا یزدانی» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

رضا یزدانی آلبوم «دوئل در آینه» را منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، این اثر به آهنگسازی و خوانندگی «رضا یزدانی» قرار بود تا پایان زمستان سال گذشته راهی بازار شود ولی با تغییراتی که این خواننده در مجموعه جدید خود ایجاد کرد، با تاخیر روبرو شد و حال این آلبوم در حال و هوای سایر آثار پیشین یزدانی در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

این آلبوم شانزده قطعه به نام های «بی غروب»، «برزخ»، «تونل کندوان»، «می ترسم»، «رادیو»، «تاریخ تکراری»، «تحریف تاریخ»، «توریست»، «روزای دلگیر»، «گریم»، «آوانگارد»، «هفته دلتنگی»، «این روزا»، «رفت که رفت»، «رو به فردا» و «دوئل» دارد که «محمد خرمی نژاد»، «بهروز پایگان»، «میلاد عادل»، «بهنام شهرکی»، «آرش زمانیان»، «عمران میرزایی» و «امیر مهرپویا» تنظیم کنندگان این آلبوم هستند. اشعار قطعات را چندین ترانه سرا از جمله «مهدی ایوبی»، «حسن علیشیری»، «پدیده نیشابوری» و «مریم شجاعی» سروده‌اند.

آخرین آلبوم «رضا یزدانی» با نام «نوستالژی (تصویری)» شهریور ماه سال گذشته بود که راهی بازار شد و آلبوم جدید «دوئل در آینه» پس از آلبوم‌های شهر دل (۱۳۷۹)، پرنده بی پرنده (۱۳۸۲)، هیس (۱۳۸۵)، ساعت ۲۵ شب (۱۳۸۹)، ساعت فراموشی (۱۳۹۰)، خاطرات مبهم (۱۳۹۱)، ساعتا خوابن (۱۳۹۲)، سلول شخصی (۱۳۹۳) و «نوستالژی (تصویری)» (۱۳۹۴)، دهمین اثر این خواننده مطرح موسیقی ایران است.

 

رضایزدانی, دوئل درآینه, موسیقی, آهنگ, جدید,
آمار بازدید : 1,427
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500