ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 17 خرداد 1395 - ساعت 13:56:25
چاپ خبر

محمد معتمدی به فستیوال «سن كلود» فرانسه می‌رود

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه امسال در پارک «سن کلود» پاریس تازه ترین کنسرت اروپایی خود را برگزار می کند.

محمد معتمدی به فستیوال «سن كلود» فرانسه می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی کشورمان روزهای شنبه ۲۲ و یکشنبه ۲۳ خرداد ماه امسال در پارک «سن کلود» پاریس یکی از زیباترین و دیدنی ترین اماکن تفریحی پاریس برنامه هایی را اجرا می کند.

این رویداد فرهنگی با رویكرد نگاه باز (پاناروما) به آنچه كه در موسیقی دنیا در حال اتفاق است در چند نقطه از فرانسه برگزار می شود كه مهم ترین آن در پارک سن كلود در نزدیكی پاریس است.

در این فستیوال علاوه بر محمد معتمدی از ایران، هنرمندانی از كشور های ایتالیا، فرانسه، مراكش، زیمبابوه و سوریه حضور دارند و به اجرای موسیقی خواهند پرداخت. این فستیوال برای عموم مردم برگزار می شود و همه می توانند به صورت رایگان بیننده و شنونده آن باشند.

معتمدی را در این فستیوال مهدی تیموری نوازنده نی همراهی خواهد كرد و طبق درخواست مسئولان فستیوال بخش عمده كنسرت به صورت ساز و آواز و بداهه و تنها با ساز نی اجرا می شود. مهدی تیموری پیش از این در آلبوم «دورها آوایی است» به خوانندگی محمد معتمدی به عنوان آهنگسازحضور داشت.

محمد معتمدی چندی پیش هم در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی تور کنسرت هایی را برگزار کرده بود که این اجراهای زنده با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

محمدمعتمدی, خواننده, موسیقی, سن کلود, پاریس, موسیقی اصیل,
آمار بازدید : 1,005
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500