ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 18 خرداد 1395 - ساعت 12:24:00
چاپ خبر

«بارکد» به سرنوشت «سنتوری» دچار می‌شود؟

فیلم سینمایی «بارکد» در آستانه اکران عمومی با مشکلاتی رو به روشده است و بر اساس اعلام «بهرام رادان» حذف صدای «یاس» (خواننده تیتراژ این فیلم) شرط اصلی برای اکران عمومی این فیلم در سینماهای کشور اعلام شده است.

«بارکد» به سرنوشت «سنتوری» دچار می‌شود؟

به گزارش «موسیقی ما»، ساعاتی پیش بهرام رادان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای اکران فیلم «بارکد» در صفحه اینستاگرامش نوشت:

««تاریخ تكرار می شود: حدود ده سال پیش جناب مهرجویى تماس گرفتند و گفتند "دارند جلوى اكران سنتورى را می‌گیرند." بیشتر ایرادشان روی صداى محسن چاوشی بود.... و حالا مصطفی كیایی زنگ زد و گفت نگران اكران چهارشنبه باركد به خاطر صدای یاس است؛ انگار تماس‌هایی گرفته شده بود. تمام تلاشم این ست كه باركد به سرنوشت سنتورى مبتلا نشود. یاس، رفیق عزیزم هم خوب می‌داند كه براى شنیده شدن صدایش در سالن های سینما تمام سعى‌مان را كرده‌ایم و می‌كنیم. به امید روزى كه همه صداها شنیده شوند، آمین.»

این اتفاق در حالی رخ داده که ترانه تیتراژ فیلم «بارکد» در تمام نمایش های فیلم در جشنواره فجر بدون مشکل پخش شد و فیلم از چند هفته پیش و پس از اعمال تمام اصلاحیه‌های مد نظر شورای پروانه نمایش مجوز خود را گرفته است و حالا در آستانه اکران عمومی اعلام شده ترانه‌ای که یاس برای این فیلم خوانده باید از تیتراژ پایانی در نسخه نهایی حذف شود.

جالب‌تر اینجاست که محسن چاوشی پس از آن که فیلم سنتوری توقیف شد و اجازه اکران پیدا نکرد مجوز خود را گرفت و خیلی بعید نیست که یاس هم در ماه‌ها یا شاید هم سال‌های آینده مجوز فعالیت بگیرد و فقط این وسط فیلم کیایی قربانی دستور العمل های ناگهانی مدیریت سینمای ایران می‌شود، درست مثل فیلم «سنتوری» داریوش مهرجویی.

پایگاه خبری «آی سینما» نیز با انتشار گزارشی از تلاش‌های «مصطفی کیایی» برای اکران این فیلم همراه با صدای یاس خبر داده است.

«بارکد» پنجمین فیلم بلند مصطفی کیایی است که بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان بازیگران اصلی آن هستند.

این فیلم که سومین فیلم برتر از نگاه مردم در جشنوار سی و چهارم شد. داستان دو رفیق خرده خلافکار است که وارد ماجرای عجیبی می‌شوند. در روزهای گذشته بهرام رادان اقدام به برگزاری مهمانی ویژه ای با حضور بازیگران و چهره های مطرح سینما و موسیقی کشور کرده بود و این مهمانی به نوعی مهمانی آغاز اکران فیلم «بارکد» به شمار می رفت گه «یاس» نیز ار جمله مهمانان حاضر در این مراسم بود.

یاس سالهاست که با فعالیت‌ها و آثار خود که تماما در چهارچوب های فرهنگی کشور تولید و منتشر شده اند، به چهره محبوب نسل جدید مخاطبان موسیقی تبدیل شده است و آثارش به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

بارکد, سنتوری, بهرام رادان, یاس, محسن چاووشی,
آمار بازدید : 1,137
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500